Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Geld verdienen met internet -> redelijk veel geld verdienen, nu ook voor kleine sites
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
redelijk veel geld verdienen, nu ook voor kleine sites
Geplaatst: Za 17 Feb 2007, 13:38
alexanderdeprez

Google Adsense, tradedoubler, kliks, ... zijn allemaal goede mannieren om geld te verdienen voor sites die redelijk wat bezoekers hebben. Maar voor mensen die kun hobby promoten op het net en slechts enkele tientallen bezoekers per maand hebben is er nu een andere mannier. Een mannier die natuurlijk ook nog heel goed werkt voor de sites die wel heel veel bezoekers trekken. Namelijk door het verkopen van tijdschriften via uw website. Uzelf doet natuurlijks niets. U plaatst een tekstlink (wat trouwens beter werkt dan een banner) en mensen die erop klikken gaan naar het bedrijf englishmagazines die vaktijdschriften verkopen. Uw bezoekers voelen niet aan dat het reclame is aangezien ze terecht komen op een sites waar ze goedkoop abonnementen kunnen kopen op tijdschriften die handelen over hun hobby. Er zijn ook nog andere mannieren om ermee geld te verdienen maar om mijn post niet te lang te maken moet u die maar eens lezen op de site zelf.

http://www.englishmagazines.nl (link aangepast, referral links zijn alleen toegestaan bij de referral kettingen)

inderdaad. Deze link bevat mijn eigen unieke code. Zo kun je dus ook nog geld verdienen. Maak andere webmasters lid en je krijgt ook wat geld per verkoop zij regelen. Uit respect voor mij hoop ik dat je de volledige link kopieërt zodat ik mijn percentje hebt. Waarom zou u het niet doen, ik help u en u verliest er niets mee. dat percentje dat ik krijg wordt niet afgetrokken van uw verdienste.

Het geld kan zeer vlug oplopen. Stel iemand koop een abonnement op een tijdschrift voor 1 jaar. Stel dat dat 100 EUR kost (de prijscategorie loopt van 5 EUR tot 2000 EUR ), wat redelijk normaal is voor een abonnement op een maandelijks top tijdschrift. Dan krijgt u daar 20 % op. Dus 20 EUR. Maar stel dat de bezoeker klikt op de reclame en 10 dagen later rechtstreeks naar englishmagazines surft om een abonnement te kopen dan nog krijgt u 20 %. (er wordt tot 100 dagen bijgehouden dat u voor deze klant hebt gezorgd)

Groeten Alexander Deprez

PS: Veel plezier ermee en veel succes. btw, heb ik al gezegd dat je keuze hebt uit honderden categoriën en ruim 25000 tijdschriften om te promoten