|
 | | Snel geld verdienen met een splinternieuwe website! |
|
 |
| Geplaatst: Zo 10 Jun 2007, 11:20 |
|
|
| martijnboz |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 9-6-2007 |
| Berichten: 2 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo allemaal,
Ik wil jullie graag even iets vertellen over een nieuwe website. Deze website is pas sinds April online, maar ik heb nu al 60 euro verdiend, in nog geen 3 maanden! je kunt de site hier vinden: http://adraker.com . Om aan te melden klik je op Join Now rechts bovenaan.
Het werkt als volgt: je moet eerst punten sparen. Deze punten spaar je door 1x per dag in te loggen (25 punten per dag) en simpelweg maar 1 e-mail per dag te lezen! (75 punten per e-mail) deze e-mail komt in je Adraker e-mail box, dus geen vervuiling in je eigen e-mail box!!
Als je een bepaald aantal punten hebt kun je een slot kopen( een soort aandeel). Let op: bij aanschaf van je eerste slot krijg je er 1 gratis! Je begint dus met 2 'aandelen'. Als je elke dag simpelweg 1 mail blijft lezen( deze komt iedere dag rond 18.00 uur) dan deel je mee in de winst die het bedrijf ontvangt. Stel dat er totaal 100 slots zijn en er die dag een opbrengst is van 200 euro, krijg je dus 2 euro voor 1 e-mail lezen!!
Als je slot 190% tot 210% waard is (dus ruim 20 dollar) kun je van dat bedrag nieuwe slots kopen of uit laten betalen per paypal.
Hopelijk verdienen jullie even snel als mij. Veel succes!!
Groeten,
Martijn |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Zo 10 Jun 2007, 12:59 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik heb er een normale link van gemaakt. Referral links zijn alleen toegestaan bij de referral kettingen en referral ruil. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Za 24 Apr 2010, 16:52 |
|
|
| Wildwes |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 24-4-2010 |