|
 | | Affiliates programma Geldhalen |
|
 |
| Geplaatst: Wo 20 Okt 2004, 17:25 |
|
|
| sportonline |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 10-10-2004 |
| Berichten: 67 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Is het Affiliates progamma van geldhalen betrouwbaar en hoe hoog is de pay out grens |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 20 Okt 2004, 18:35 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dat affiliate programma bij Geldhalen is er pas sinds kort. Ze beloven beter te zijn dan andere affiliate programma's, maar ik geloof dat nog niet zo. De webmaster van Geldhalen schept wel vaker op over Geldhalen.
Maar ik heb ben geen lid van het affiliate programma van Geldhalen, dus ik weet niet precies hoe goed het is. Ze betalen in ieder geval wel bij Geldhalen. De uitbetalingsgrens zie ik ook nergens staan op hun website. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 20:20 |
|
|
| root1980 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 24-2-2005 |
| Berichten: 7 |
| Woonplaats: Grunnen |
|
|
 |
 |
 |
|
| Jeroen schreef: |
Dat affiliate programma bij Geldhalen is er pas sinds kort. Ze beloven beter te zijn dan andere affiliate programma's, maar ik geloof dat nog niet zo. De webmaster van Geldhalen schept wel vaker op over Geldhalen.
Maar ik heb ben geen lid van het affiliate programma van Geldhalen, dus ik weet niet precies hoe goed het is. Ze betalen in ieder geval wel bij Geldhalen. De uitbetalingsgrens zie ik ook nergens staan op hun website. |
Ik heb reeds 3 x rond de 25 euro van Geldhalen uitbetaald gekregen.... Duurde wel een paar week. Maar goed, ... |
|
|
|
|
|
|