Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Nederlandse spaarprogramma's -> Affiliates programma Geldhalen
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Affiliates programma Geldhalen
Geplaatst: Wo 20 Okt 2004, 17:25
sportonline

Is het Affiliates progamma van geldhalen betrouwbaar en hoe hoog is de pay out grens
Geplaatst: Wo 20 Okt 2004, 18:35
Jeroen

Dat affiliate programma bij Geldhalen is er pas sinds kort. Ze beloven beter te zijn dan andere affiliate programma's, maar ik geloof dat nog niet zo. De webmaster van Geldhalen schept wel vaker op over Geldhalen.

Maar ik heb ben geen lid van het affiliate programma van Geldhalen, dus ik weet niet precies hoe goed het is. Ze betalen in ieder geval wel bij Geldhalen. De uitbetalingsgrens zie ik ook nergens staan op hun website.
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 20:20
root1980

Jeroen schreef:
Dat affiliate programma bij Geldhalen is er pas sinds kort. Ze beloven beter te zijn dan andere affiliate programma's, maar ik geloof dat nog niet zo. De webmaster van Geldhalen schept wel vaker op over Geldhalen.

Maar ik heb ben geen lid van het affiliate programma van Geldhalen, dus ik weet niet precies hoe goed het is. Ze betalen in ieder geval wel bij Geldhalen. De uitbetalingsgrens zie ik ook nergens staan op hun website.

Ik heb reeds 3 x rond de 25 euro van Geldhalen uitbetaald gekregen.... Duurde wel een paar week. Maar goed, ...