| Geplaatst: Do 02 Dec 2004, 15:32 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Vandaag heb ik het forum geupdate van versie 2.0.6 naar 2.0.11. Als het goed is zijn de fouten die eerst in het forum zaten er nu uit. Als je nog fouten tegenkomt, dan graag even melden.
Het is nu ook mogelijk om een avatar te uploaden. Dit kan je doen in je Profiel. De breedte mag niet meer dan 120 pixels zijn, de hoogte moet onder de 120 pixels blijven. De avatar mag niet groter dan 25KB zijn. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 24 Dec 2004, 00:55 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
| Geregistreerd op: 13-12-2004 |
| Berichten: 355 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
je moet eens een manier vinden om je forum meer te promoten via ad of iets dergelijks denk dat het de moeite wel waard is  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 24 Dec 2004, 12:56 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Binnenkort wordt het forum waarschijnlijk opgenomen in Google.
Er zat standaard iets in het script waardoor alleen de index pagina in Google wordt geïndexeerd. Ik heb het nu zo aangepast dat het forum door Google geïndexeerd kan worden. Het forum is al bezocht door Google maar het duurt even totdat het opgenomen wordt.
Ik heb het forum al gepromoot via dutchleader, maar dat leverde weinig op. Het versturen van betaalde emails zou wel kunnen, maar dat was bij Moneyboard ook geen succes.
Wat mij wel een goed idee lijkt is om een referral wedstrijd te starten, maar de MOD hiervoor is helaas niet meer beschikbaar en is al heel lang niet meer geupdate.  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 24 Dec 2004, 14:41 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
nou dat is in iedergeval een begin en wat jammer dat je geen mod meer hebt had je wel willen helpen maar heb daar geen verstand van wat je dan allemaal moet doen en mijn kennis zal wel niet goed genoeg zijn
prettige feestdagen  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 24 Dec 2004, 17:18 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Het probleem is dat er maar 1 mod bestaat waarmee zoiets mogelijk is. Daarmee was het mogelijk om vals te spelen, waardoor de maker het van zijn website heeft gehaald. Het is niet echt duidelijk of hij het nog gaat updaten en de fouten eruit halen. Veel forum eigenaren willen de referral mod hebben maar die man verdient geen geld met het maken van zo'n mod dus hij vindt het volgens mij niet zo belangrijk. Misschien dat het na een tijdje weer te downloaden is zodat ik het kan installeren. Ik heb zelf geen verstand van programmeren, dus ik kan zoiets niet zelf maken.
Prettige feestdagen  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 24 Dec 2004, 22:53 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
wat is dan de preciese naam van zo'n programma er zullen er toch wel meer te vinden zijn want er zijn ook buitenlandse bedrijfjes die zulke wetstrijden houden en mijn man wou best wel even voor je zoeken naar zo'n programma en daar is ie wel goed in hoef zelf nooi iets te kopen aan software enz dus wie weet kunnen we je toch een beetje helpen  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 25 Dec 2004, 11:27 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik denk niet dat het er is, ik heb al veel gezocht. Het is namelijk zo dat er verschillende soorten forums zijn. Dit is phpBB, maar er is bijvoorbeeld ook Invision Board. Als er dus bijvoorbeeld een referral mod (een mod is een uitbreiding voor het forum en wordt niet door de makers van het forum script gemaakt) is voor Invision Board hoeft het niet zo te zijn dat er ook zoiets is voor phpBB, want het zijn verschillende forums. Mods worden eigenlijk altijd gratis aangeboden. Op het internationale support forum van phpBB http://www.phpbb.com/phpBB/ heb ik gezocht naar 'referral' en dan kan ik alleen maar onderwerpen vinden die verwijzen naar http://www.johnabela.com/forums/ . Deze website is van de maker van de referral mod en daar is te lezen dat hij de referral mod weg heeft gehaald.
De naam is afhankelijk van hoe de maker het noemt. Meestal is het een woord dat het beste weergeeft wat het is (in dit geval referral) en daarachter het woord MOD (afkorting van modification). Als je wilt zoeken kan je dat denk ik het beste doen met de woorden 'referral', 'MOD' en 'phpBB'. Maar ik denk dat er geen andere referral mod is dan die van John Abela. Veel mensen gebruikten deze mod. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 25 Dec 2004, 13:49 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 27 Dec 2004, 14:07 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| chrianou schreef: |
Het betreft update naar versie 2.3.11 |
Het gaat daar om een Attachment Mod. Ik weet niet precies wat daarmee mogelijk is, maar ik zie niets staan over referrals.
Op http://www.phpbb2.de/ staat bij downloads alleen een oude versie van de referral mod van John Abela. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 10:44 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Wo 29 Dec 2004, 23:15 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja dat klop heb het gezien das mooi
mijn man zij al dat er binnen kort wel updates beschikbaar kwamen,
en hij had wel dingen gevonden
maar zegt ook ik ken die programma's verder niet,
wel jammer maar het zal dus binnenkort wel goed komen
en dan kun je nog doen wat je wou
we vinden het jammer dat we je niet verder hebben kunnen helpen maar als je eens hulp nog ergens voor nodig hebt dan zeg je het maar,
groetjes chrianou
schiet me nog iets te binnen heb op veel site's veel punten staan als je het goed vindt zou ik daar mischien wel wat bezoeker mee kunnen lokken ,baad het niet schaad het niet en die punten kan ik verder toch niet veel mee  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 31 Dec 2004, 12:10 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| chrianou schreef: |
schiet me nog iets te binnen heb op veel site's veel punten staan als je het goed vindt zou ik daar mischien wel wat bezoeker mee kunnen lokken ,baad het niet schaad het niet en die punten kan ik verder toch niet veel mee  |
Extra bezoekers zijn altijd welkom.  |
|
|
|
|
|
|