| Geplaatst: Wo 03 Mei 2006, 16:03 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Op de saldo pagina worden transacties met gereserveerde clix standaard niet weergegeven. Om de gereserveerde clix van referrals te zien moet je "Toon gereserveerde clix" veranderen in ja.
t/m 4 april is gekeurd bij mij |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 05 Mei 2006, 16:26 |
|
|
| jeroenedig |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 20-3-2006 |
| Berichten: 69 |
| Woonplaats: Amsterdam |
|
|
 |
 |
 |
|
| Jeroen schreef: |
Op de saldo pagina worden transacties met gereserveerde clix standaard niet weergegeven. Om de gereserveerde clix van referrals te zien moet je "Toon gereserveerde clix" veranderen in ja.
t/m 4 april is gekeurd bij mij |
Hier duurt het wat langer schijnbaar
zeker als ik kijk naar de gereserveerde clix: Aantal gereserveerde Clix
:
14555 |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 05 Mei 2006, 18:09 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Het keuren van acties zoals het bestellen van producten, onderzoeken, etc. kan langer duren, dus als je de e-mails klikt dan is ook een groot deel van de gereserveerde clix van acties waar je niet aan mee hebt gedaan. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Di 17 Okt 2006, 01:44 |
|
|
| rhy |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 17-10-2006 |
| Berichten: 7 |
| Woonplaats: Twente |
|
|
 |
 |
 |
|
Zoals mijn homepage SamenVerdienen.net al zegt ben ik geen nieuwkomer in de GPT business. Vorige maand opnieuw gestart met maar 1 site (kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk focus is) en eerste 30 euro al verdient en gestort gekregen en volgende week zit de volgende 30 euro er al aan te komen.  |
|
|
|
|
|
|