| Geplaatst: Di 31 Mrt 2009, 17:44 |
|
|
| liannesetz |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 27-2-2009 |
| Berichten: 5 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
hallo allemaal,
Ik heb even een vraagje, ik heb een een tijdje geleden op deze site volgens mij een bericht gezien en ik kan het nu niet meer terug vinden
Het bericht ging over het volgende: als je bijv. 10 euro inzet voor 10 dagen dan zou je Bijv. 10% rente per dag krijgen. (Hoe het bericht er helemaal uit ziet weet ik niet meer)
Het gaat er eigenlijk niet om of het progamma werkt of niet, maar ik heb een weddenschap afgesloten. Want ik vertelde het aan iemand maar die geloofde niet dat ik heb gezien heb, maar omdat ik niet goed tegen mijn verlies kan hoop ik dat één van jullie weet waar ik het bericht terug kan vinden.
Ik hoop op jullie hulp !!
Groetjes lianne |
|
|
|
|
| Geplaatst: Di 31 Mrt 2009, 18:00 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 690 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik zou het niet weten, maar het zou kunnen zijn dat het bericht verwijderd is. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Di 31 Mrt 2009, 18:09 |
|
|
| liannesetz |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| tja ik heb ook overal al gezocht maar ik kan het ook niet terug vinden |
|
|
|
|
| Geplaatst: Di 31 Mrt 2009, 18:42 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
De constructie is vergelijkbaar met de ponzifraude van Bernard Madoff, maar dan op een veel kleinere schaal.
Ik denk dat het beter is als ik het forum onderdeel over investeringen verwijder. De programma's zijn namelijk illegaal.
Laat maar even weten wanneer je de programma's hebt bekeken (niet investeren ). Dan ga ik het daarna verwijderen. |
|
Laatst aangepast door Jeroen op Wo 01 Apr 2009, 18:06, in toaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 31 Mrt 2009, 18:45 |
|
|
| liannesetz |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
haha ik denk dat ik de weddenschap gewonnen heb!!!! ik vond op een ander form het volgende bedrcht:
Met autosurfen verdien je eigenlijk meer dan betaalde e-mails.. Je moet alleen hier wel een beetje investeren, kan vaak al met een bedrag van enkele euro's.. Bij autosurfen is het zo, je krijgt een X aantal % van je inleg terug.. Stel je het volgende voor:
inleg van 80 Dollar, elke dag krijg je 12% van je inleg, dus ongeveer 10 Dollar per dag dit gedurende 12 dagen na 12 dagen heb je dus 12 x 10 = 120 Dollar ( een winst van 40 Dollar ) voor eigenlijk alleen maar op de knop autosurf drukken en terwijl die bezig is lekker wat TV kijken ofzo ( duurt trouwens maar een minuut of 5 ).. Als je natuurlijk meer inleg krijg je ook meer winst..
Kijk eens als je in zou leggen met 500 Dollar
12% van 500 Dollar = 60 Dollar per dag. Na 12 dagen heb je 720 verdient ( een winst van 220 euro ) d.m.v klikken op autosurf en iets leuks gaan doen Makkelijker kan dus eigenlijk niet
Om te autosurfen moet je een Internet Bankaccount hebben, ik heb 2 goede accounts in mijn links geplaats onder Internet Banken. Dit zijn stormpay en E-gold.. Deze zijn beide zeer veilig en betrouwbaar.. Ikzelf werk met Stormpay en deze is zeer betrouwbaar
het bericht komt wel uit 2006 en de site werkt niet meer, maar daar gaat het niet om. het gaat er om dat ik het gezien heb.
autosurfen heet het dus
groetjes lianne |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 31 Mrt 2009, 18:47 |
|
|
| liannesetz |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ik laat het de jongens vanaaf zien dus als je nog even wil wachten tot morgen dan zou ik heel blij zijn |
|
|
|
|
| Geplaatst: Di 31 Mrt 2009, 18:51 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |