Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Nederlandse spaarprogramma's -> Benadeeld door Puzzelrace
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Benadeeld door Puzzelrace
Geplaatst: Vr 03 Apr 2009, 11:12
Jeroen

Een paar maanden geleden ontdekte ik dat mijn referral link van Puzzelrace opeens niet meer werkte. Blijkbaar is het nu niet meer mogelijk om Puzzelrace op een website te promoten.

Op zich maakt het mij niet uit als ze dit opeens veranderen, maar Puzzelrace heeft mij hier niet over ingelicht. Hierdoor heeft Puzzelrace kunnen profiteren van gratis promotie. Ook wil Puzzelrace mijn openstaande saldo (11 euro) niet uitbetalen als ik mij nu uitschrijf, omdat het lager is dan de uitbetalingsgrens.
Geplaatst: Vr 03 Apr 2009, 13:49
Wilde Spriet

Puzzelrace is van Geldrace, die een paar jaar geleden zo voortvarend begon met mails van 5 cent. Dit werd plotseling 2 cent per mail en sinds vorig jaar sturen ze mails met een waarde van een cent. Beide zijn hard achteruit gegaan. Zelf ben ik na de vorige uitbetaling gestopt met Puzzelrace en als Geldrace ook aan een uitbetaling toe is lees ik geen mail meer van hun en zodra het geld op de bank staat stop ik daar ook mee.
Geplaatst: Vr 03 Apr 2009, 19:05
Jeroen

Ze hadden denk ik beter één spaarprogramma kunnen maken in plaats twee. Nu hebben ze voor een deel dezelfde leden bij Geldrace en Puzzelrace.

Geldrace blijf ik voorlopig nog wel promoten. 1 cent per e-mail is niet zoveel, maar ze sturen nog wel genoeg e-mails om de uitbetalingsgrens te kunnen halen met alleen e-mails lezen.
Geplaatst: Zo 05 Apr 2009, 17:06
marianne24

geldrace heb ik nu kunnen aanvragen maar dan stop ik daar.
geen refjes en dan moet je erg lang klikken voordat je weer op 12,50 euro zit