| Geplaatst: Vr 03 Apr 2009, 19:39 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 599 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Een aantal forum onderdelen zijn vanaf nu alleen zichtbaar als je bent ingelogd. Ik heb hiertoe besloten omdat in deze forum onderdelen bijna alleen maar links en gekopieerde content staat en dat is negatief voor zoekmachines. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 05 Apr 2009, 21:45 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 644 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
Het is goed te merken, het is hier gelijk een stuk drukker  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 06 Apr 2009, 09:44 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dat is toeval.
Het zal niet zo snel effect hebben. Ik ben wel van plan om wat actiever te worden op het forum, zodat er meer goede content door de zoekmachines opgenomen kan komen. Nieuwe berichten kunnen in principe binnen enkele dagen in Google terecht komen. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 06 Apr 2009, 12:02 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik besloten om deze onderdelen van het forum toch maar geheel te verwijderen, omdat er heel weinig leden deelnamen aan de referral kettingen. Ook leidde het niet tot extra berichten in het disscussie gedeelte van het forum.
Het is mijn bedoeling om van dit forum een informatief forum te maken, waarop gediscussieerd kan worden en vragen gesteld kunnen worden. Wanneer er een nieuw spaarprogramma start dan kan dat nog wel op het forum gemeld worden, maar dan zonder referral link. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 06 Apr 2009, 12:23 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 644 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
| Geen slecht idee denk ik, ze kunnen altijd weer geplaatst worden als er voldoende vraag naar is. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 06 Apr 2009, 12:35 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Inderdaad, ik laat de berichten in de database staan dus het kan elk moment weer terug geplaatst worden. |
|
|
|
|
|
|