Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Geld verdienen met internet -> Win gratis referrals (actie)
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Win gratis referrals (actie)
Geplaatst: Za 13 Jun 2009, 19:56
Jeroen

Zoals je misschien al hebt gezien staat bovenaan het forum een link naar een overzicht met de beste spaarprogramma's. Ik ben nu aan het onderzoeken welke spaarprogramma's ik aan dit overzicht kan toevoegen. In ieder geval zal Gekkengoud toegevoegd worden.

Mijn plan is om mij aan te melden bij de spaarprogramma's via referral links van forum leden die de meeste bijdrage leveren aan dit forum. Hierdoor kunnen enkele forum leden wat extra verdienen bij een spaarprogramma en kan het forum ook wat actiever worden.

Bij deze actie telt niet alleen het aantal berichten, maar ook de kwaliteit van de berichten. De actie geldt alleen voor spaarprogramma's die geen vaste vergoeding per referral geven via een affiliate netwerk. Ook moet het spaarprogramma minimaal 2 referral levels hebben, omdat je via mij referrals op level 2 ontvangt. Ik kan geen geen garanties geven over het aantal referrals dat je via mij ontvangt, maar op basis van mijn ervaring met andere spaarprogramma's schat ik dat het na 1 jaar wel 100+ referrals in level 2 zullen zijn. Ook deze leden kunnen weer nieuwe leden aanbrengen, waardoor je in de hogere levels ook veel referrals kan krijgen.

In dit topic kan je je aanmelden voor de actie.

Toevoeging: De eerste ronde loopt t/m 9 juli. De winnaar zal op 10 juli bekend gemaakt worden. Ik zal via deze persoon lid worden bij Gekkengoud.

Laatst aangepast door Jeroen op Za 13 Jun 2009, 21:24, in toaal 2 keer bewerkt
Geplaatst: Za 13 Jun 2009, 20:26
petrelli

Misschien handig is dat je een bepaalde template opstelt met mogelijke vragen, richtlijnen waarbij een forumgebruiker zich moet houden om een review te plaatsen van een bepaalde gpt-site. Als iedereen er zich aanhoud of erop gewezen wordt krijg je gestructureerde info en kan je dit gemakkelijker verwerken Wink
Geplaatst: Za 13 Jun 2009, 20:31
Jeroen

De regels kan je vinden via de link in het menu.

Het is bijvoorbeeld niet toegestaan om referral links te plaatsen, o.a. omdat dan een bericht wordt geplaatst om referrals te werven en dat kan ten koste gaan van de kwaliteit. Ik heb jouw review over Moneyplace iets aangepast, omdat vragen om een pb te sturen voor een referral link op hetzelfde neerkomt. Ik zal dit zo even aan de regels toevoegen.

Bij deze actie hoef je overigens niet alleen reviews van spaaprogramma's te plaatsen, je kan ook berichten over andere onderwerpen plaatsen.
Geplaatst: Za 13 Jun 2009, 20:57
Jeroen

De eerste winnaar zal op 10 juli bepaald worden. Via deze persoon zal ik me aanmelden bij Gekkengoud. Alle berichten die in de periode van 13 juni t/m 9 juli geplaatst worden tellen mee voor deze ronde.

In de eerste ronde zal de winnaar door mij bepaald worden. Als er veel deelnemers zijn dan zal het in de volgende ronde mogelijk zijn om te stemmen.

Succes Wink
Geplaatst: Do 18 Jun 2009, 14:16
Jeroen

Met de eigenaar van Gekkengoud heb ik afgesproken dat de winnaar van deze actie op een later moment nog kan worden toegevoegd als upline van mijn account bij Gekkengoud. Ik ben daarom alvast gestart met referrals werven. Smile
Geplaatst: Vr 10 Jul 2009, 17:59
Jeroen

Ik heb petrelli als winnaar gekozen voor de referral actie van Gekkengoud. Er zal nog niet direct een tweede ronde starten, omdat er op dit moment geen spaarprogramma is die ik wil toevoegen aan mijn lijstje van beste spaarprogramma's.
Geplaatst: Vr 10 Jul 2009, 18:18
petrelli

Dit maakt mijn weekend al helemaal goed en het begint pas Razz
Hartstikke dank voor deze prijs, nu zal ik mijn reputatie moeten bevestigen en actief blijven. I love this site Laughing
Geplaatst: Za 11 Jul 2009, 18:58
Jeroen

Als het goed is sta ik nu als referral in jouw account. Smile

Kan je het even controleren? Mijn gebruikersnaam is jeroen23.
Geplaatst: Zo 12 Jul 2009, 10:02
petrelli

Ja hoor, ik heb jou als 'gek' in laag 1 en ik ben er zeer blij mee Wink Laughing
Geplaatst: Zo 12 Jul 2009, 11:23
Wilde Spriet

gefeliciteerd Petrelli Razz
Geplaatst: Zo 12 Jul 2009, 22:25
petrelli

dank je Smile