Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Nederlandse spaarprogramma's -> Moneyplace
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Moneyplace
Geplaatst: Za 13 Jun 2009, 20:23
petrelli

Omdat ik nergens een review kan lezen op deze site over Moneyplace, zet ik zelf maar eentje:

Moneyplace is een gpt-site die al een tijdje meegaat. Tot een jaar geleden zou ik die site nooit aangeraden hebben want mijn eerste twee betalingen waren nooit toegekomen. Echter is er toen iets veranderd waardoor de site één van mijn favorieten is geworden.

Wat kan de site je opleveren : Bij het registreren krijg je meteen € 1,00 in je account. Iedere dag krijg je wel minstens 1 virusvrije mail, hij is duidelijk en de knop waarop je moet klikken is duidelijk zichtbaar. Daarnaast een vernuft referralsysteem met een aanmeldbonus en referralverdiensten tot 3 levels. De aanmeldbonus bedraagt € 0,1, maar wordt verhoogd met € 0,4 als die persoon zelf € 0,5 heeft verdiend. Daarnaast het levelsysteem met voor level 1 15% verdiensten, level 2 10% en level 3 5%. Naast dit alles is er ook maandelijks een referral-wedstrijd waarbij tot zelfs € 25 te verdienen valt. Je hebt ook nog een Bubble, gewone kliks, puzzeltjes en andere spelletjes.

Je hebt een uitbetalingsminimum van slechts 5 euro en je rekeningnummer moet je slechts opgeven bij aanvraag tot uitbetaling. Wanneer de uitbetaling plaatsvind staat nergens vermeld op de website, ook hier merk ik verbetering sinds kort. Mijn laatste twee uitbetalingen waren binnen de maand. Maar vorig jaar had ik wel eens tot 3 maand moeten wachten. Hopelijk behouden ze hun goede inzet van de laatste tijd Wink
Geplaatst: Zo 02 Aug 2009, 15:15
petrelli

Vandaag bij mijn verdiensten teruggevonden :
Ref.wedstrijd Juni € 15.0000 Cool Cool Cool Cool

In de referralwedstrijd van juni was ik nl. 3e geëindigd wat normaal 7,5 euro geeft, maar omdat er 235 totale referrals waren die maand werd het bedrag verdubbeld Cool In de referralwedstrijd van juli sta ik 2e en is afwachten tot begin september of ik dan 12,5 euro ga krijgen. Jammer genoeg heeft de eigenaar wijzigingen uitgevoerd aan de prijzentaktiek waardoor mijn bedrag van juli niet verdubbeld wordt Sad

Iedere maand loopt er trouwens een wedstrijd:

Elke maand gaan we een ref.wedstrijd houden met basis prijzen
1e prijs 25 euro
2e prijs 12,50 euro
3e prijs 7,50 euro
4e prijs 5 euro
5e prijs 2,50 euro
Dit zijn de basis prijzen, maar de leden kunnen samenwerken
Wij tellen alle referrals op die alle leden hebben aangebracht.
0 T/m 300 referrals: basisprijzen
300 T/m 400 referrals: basisprijzen x 2 (en dan komen de prijzen 6 t/m 10 erbij (van 1 euro)
400 T/m 500 referrals: basisprijzen x 3 (en dan komen de prijzen 10 t/m 15 erbij (van 1 euro)
500 T/m 600 referrals: basisprijzen x 4 (en dan komen de prijzen 15 t/m 20 erbij (van 1 euro)
600 T/m 700 referrals: basisprijzen x 5 (en dan komen de prijzen 20 t/m 25 erbij (van 1 euro)
700 T/m 800 referrals: basisprijzen x 6 (en dan komen de prijzen 25 t/m 30 erbij (van 1 euro)
800 T/m 900 referrals: basisprijzen x 7 (en dan komen de prijzen 35 t/m 40 erbij (van 1 euro)
900 T/m 1000 referrals: basisprijzen x 8 (en dan komen de prijzen 40 t/m 45 erbij (van 1 euro)
Let op: het prijzengeld word altijd een maand later in de accounts gestort, dus van november in december en december in januari etc, dit doen we om te zorgen dat de referrals die aangebracht worden geen spook referrals zijn.
Geplaatst: Di 28 Dec 2010, 12:13
petrelli

Ik vrees dat deze site zo goed als dood is Sad
De site waar ik zo veel aan verdiende is niet meer Crying or Very sad Crying or Very sad

( Ik heb nog één uitbetaling staan en vrees die nooit meer te zullen zien Sad )
Geplaatst: Di 28 Dec 2010, 16:42
marianne24

jammer voor je
ben al een tijd geen lid meer hier
Geplaatst: Di 28 Dec 2010, 23:32
gamenlinks

Ik vind het ook jammer. Het is niet anders.