| Geplaatst: Di 16 Jun 2009, 21:18 |
|
|
| petrelli |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 13-6-2009 |
| Berichten: 111 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb me ingeschreven bij Neobux.
Ik had de naam al meermaals zien opduiken en was eens nieuwschierig, wist er niets van af en toch eens geregistreerd. Is er iemand die wat meer over weet ? Die advertenties bij mij blijven bvb maar gelokt  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 17 Jun 2009, 07:40 |
|
|
| marianne24 |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 22-1-2007 |
| Berichten: 253 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja ben lid geweest, betaald altijd netjes maar na elke betaling gaat de betalingsgrens omhoog.
Zonder referrals duurt het dan erggg lang.
Je kunt referrals huren voor 1 maand ed, maar of dat echt nut heeft kan ik niet zeggen |
|
|
|
|
| Geplaatst: Za 20 Jun 2009, 19:47 |
|
|
| petrelli |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Het huren van referrals zal wel net deze zijn die ook niet veel verdienen, dat zal je idd ook niet veel mee opschieten. Het gaat traag vooruit  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 21 Jun 2009, 09:42 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Referrals huren levert denk ik niets op. Je moet het ook bekijken vanuit het oogpunt van de eigenaar. Waarom zou hij/zij referrals onder de kostprijs gaan verhuren? De meeste eigenaren proberen hun winst te maximaliseren. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 21 Jun 2009, 10:55 |
|
|
| petrelli |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ze moeten wel hun gebruikers kunnen behouden of aantrekken: als het te lang duurt haken de meesten toch af hoor. Maar ja Neobux zal wel al geen kleintje meer zijn ...  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 21 Jun 2009, 12:37 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dat klopt, maar referrals verhuren is niet de juiste methode. Zodra leden merken dat ze er geld mee verliezen worden ze ontevreden.
Ik denk dat het beter is om een goede vergoeding per e-mail te geven en kortingen bij bestellingen. Een deel van de spaarprogramma's geeft geen extra vergoeding als je iets bestelt en dat heeft als gevolg dat leden minder gaan bestellen bij deze spaarprogramma's, omdat ze via een ander spaarprogramma wel een extra vergoeding ontvangen. |
|
|
|
|
|
|