Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Ontvangen betalingen -> Gemiddeld 150 euro per week ontvangen met Twitter
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Gemiddeld 150 euro per week ontvangen met Twitter
Geplaatst: Za 24 Okt 2009, 12:06
Anne

Enkele weken geleden heb ik de cursus Twitter verdienmodel aangeschaft. Eén van de beste investeringen in lange tijd!

In deze cursus wordt je uitgelegd hoe je geld verdient met Twitter. Geloofde er eerst niet teveel van, maar omdat er een 60 dagen niet-goed-geld-terug garantie is, toch maar aangeschaft. De kosten van de cursus had ik al terugverdient na 1 week. Dus ik ben zeker te spreken over deze cursus!
Een aanrader!

Nu, 3 weken na aanschaf verdien ik gemiddeld 150euro per week.

Ik laat binnen enkele dagen wat meer weten, want de inkomsten blijven maar inkomen. Ik ben aangenaam verrast! Very Happy

Zijn website is www.twitter-verdienmodel.be
Geplaatst: Zo 25 Okt 2009, 18:34
petrelli

En hoe verdien je dan dat geld ?
Door anderen te overtuigen ? Rolling Eyes
Geplaatst: Zo 25 Okt 2009, 21:09
Anne

petrelli schreef:
En hoe verdien je dan dat geld ?
Door anderen te overtuigen ? Rolling Eyes

Hey Petrelli,

Neen. Doordat je in een korte tijd ervoor kan zorgen dat 10.000 mensen of meer je volgen op Twitter, kan je hierdoor veel links naar je eigen website krijgen. Naast Twitter verkoop ik ook op eBay. Ik heb ook een eigen website waarop ik mijn producten verkoop. Doordat ik een massa bezoekers heb is mijn omzet met 40% gestegen.

Maar ook zonder website legt hij een methode uit om geld te verdienen.

Anne
Geplaatst: Ma 26 Okt 2009, 16:54
Luc_moens

Hey Anne!

Toevallig kom ik je bericht tegen toen ik googelde naar mn eigen naam Wink
Handig toch, google! Very Happy

Het is leuk om te horen dat je mijn cursus gebruikt om geld te verdienen. En ik kan je garanderen dat als je verder doet zoals je nu doet dat je zeker het dubbele dak verdienen dat je nu verdient.

Mochten er nog vragen zijn mag je die altijd stellen.
Mijn email is info@twitter-verdienmodel.be
Mijn website is: www.twitter-verdienmodel.be

En je kan me ook volgen op Twitter: www.twitter.com/verdienmodel

Mvg,

Luc
Hee PSSSSST!! Followers Kopen?
Geplaatst: Wo 27 Okt 2010, 18:45
Ramses van der Werf

Voor iedereen die meent dat zijn getwitter meer volgers verdient, is er nu een makkelijke manier om zijn netwerk uit te breiden.

EEN ECHTE VRIEND VOOR NOG GEEN 4 CENT

Ook als je helemaal niks te melden hebt, kun je duizenden volgers krijgen op twitter. Hoe? Kopen.

Voel je je eenzaam op je Twitter-account? Heb je iets wat je per se moet delen met heel veel mensen? Of heb je gewoon behoefte aan een flinke portie digitale aandacht en wil het maar niet lukken om die te krijgen, hoe leuk je tweets ook zijn?

Dan koop je toch gewoon je followers! Net zo makkelijk.

In de VS zijn er al talloze websites waar je tegen betaling duizenden volgers kunt bijschrijven. Je maakt het geld over en binnen een paar weken heb je het gewenste aantal followers op je Twitter-account. Usocial.net bijvoorbeeld biedt verschillende pakketten: voor 87 dollar koop je 1000 vrienden, voor 230 dollar krijg je er 5.000 en heb je echt een crisis, dan maak je 3.479 dollar over. In ruil daarvoor krijg je 100.000 nieuwe luisterende oren. Handig moet de familie van Michael Jackson hebben gedacht. Die kocht 25.000 followers om een Twittercampagne onder de aandacht te brengen.

Mocht je een paar euro’s teveel, maar status te weinig hebben, dan biedt zo’n service dus uitkomst; veel gebruikers staat stoer. Ook bij ons steekt het verschijnsel de kop op, vermoed ik. Het kan niet anders of enkele Nederlanders hebben in de buidel getast. Anders snap ik niet hoe ze aan zoveel followers zijn gekomen.

Ik erken de waarde van echte followers, die zijn geïnteresseerd in wat je te zeggen hebt. Hoe meer volgers, hoe meer invloed. Helaas zijn heel veel volgers inactief. Dan is hun aantal niets meer dan een loos getal.

Schijn bedriegt

Voor adverteerders lijkt het kopen van followers weer wel interessant. Hoe meer volgers, hoe meer potentiële kopers. Voor nog geen 4 cent per follower lijkt het kopen van Twitter-vrienden een heel makkelijke manier om rijk te worden.

Maar schijn bedriegt; de gekochte followers bestaan vaak helemaal niet. Ik beschouw deze vorm van Twitter marketing dan ook als weinig zinvol. Het is schimmig. Handelaars maken duizenden Twitter-accounts aan en laten die andere accounts volgen, tegen betaling. Je volgersgetal gaat omhoog, maar je hebt er dus helemaal niets aan.

Bij Twitter zelf is actie ondernomen om misbruik tegen te gaan. Ze houden goed in de gaten of er accounts zijn die opeens vele extra volgers hebben. Als ze erachter komen dat er gebruik is gemaakt van obscure websites, wordt de desbetreffende account geblokkeerd. En dan is het opeens een stuk minder leuk om in de spotlights te staan.

Ik ben dan ook voorstander van “Marketing die Werkt”.

Ik houd mij alleen bezig met marketing waarvan ik weet dat het zinvol is, en resultaten geeft. Laat je dan ook nooit verleiden tot het “kopen van vrienden”. Je weet wat ze zeggen: Liever een goede buur, dan een verre vriend. En zo is het maar net.

De easy way to go is niet altijd de right way to go.

Kick Butt!

Ramses van der Werf

P.S. Als jij echt wilt weten hoe je meer klanten krijgt, in minder tijd, met minder moeite en minder kosten kijk dan eens naar De Cash Code. Download het gratis Cash Code Rapport op mijn website.

Geplaatst: Do 03 Mrt 2011, 16:22
ang2002

Klinkt wel leuk, maar hoe lang blijven die mensen je volgen.
Als je helemaal niets met iemand hebt en je moet constant naar van die onzin verhalen gaan zitten luisteren dan haak je toch snel af.

Ik denk dat het weggegooid geld is. Zou ook iemand snel ontvrienden die ik vaag ken en alleen de hele dag reclame voor andere zit te maken en door te sturen.

Zie je de hele dag je scherm oplichten met nieuwe reclameboodschappen. Ik denk dat weinig mensen hier trek in hebben. Ik zou er dan ook voorzichtig mee omgaan met dergelijke verdien tactieken.