| Fijn programma? |
| Ja |
|
87% |
[ 7 ] |
| Nee |
|
12% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 8 |
|
| Geplaatst: Za 26 Dec 2009, 11:52 |
|
|
| Sjaak |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 26-12-2009 |
| Berichten: 1 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dit is ook nog een spaarprogramma. Je krijgt per mail niet zo heel erg veel maar je krijgt per week wel heel erg veel mails..
Word nu gratis lid. Klik op onderstaande link om je aan te melden. Je verdient er je eerste 150 Clix (€ 1,50)
De link": http://www.euroclix.nl |
|
|
|
|
| Geplaatst: Za 26 Dec 2009, 16:12 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 644 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
Geen fijn programma, duurt veel te lang voordat Clix gekeurd worden en waarom Clix en niet gewoon centen????
Trouwens ook de link aangepast, reflinks zijn niet toegestaan. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 03 Jan 2010, 14:44 |
|
|
| marianne24 |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 22-1-2007 |
| Berichten: 174 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
vind het wel een fijn programma
Ja idd duurt wel lang voor dat alles gekeurd is maar ze betalen wel en snel ook |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 03 Jan 2010, 17:15 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 644 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
Al 3 stemmen, gaat lekker  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 03 Jan 2010, 17:27 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 599 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nu 4
Ik vind Euroclix een goed spaarprogramma doordat Euroclix veel partners heeft waarbij je korting kan krijgen. Het is wel jammer dat het aantal clix per e-mail de afgelopen jaren is verlaagd, maar ondanks deze verlaging melden nog steeds veel mensen zich via mijn website bij Euroclix aan. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 04 Jan 2010, 23:33 |
|
|
| dutchnicky |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 17-8-2009 |
| Berichten: 5 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Het duurt idd lang voordat dingen goedgekeurd zijn. Dat is jammer. Wel krijg je af en toe een uitnodiging om aan een enquete mee te doen. En die verdienen dan wel weer goed. En ze zijn supersnel met uitbetalen! |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 04 Jan 2010, 23:49 |
|
|
| verdiengeldonline.net |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 4-1-2010 |
| Berichten: 4 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Euroclix is mijn favoriete spaarprogramma
veel manieren om geld te verdienen |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 14 Feb 2010, 01:33 |
|
|
| xrubenx |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 14-2-2010 |
| Berichten: 2 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
| Geplaatst: Do 25 Feb 2010, 20:09 |
|
|
| Bonelace |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 25-2-2010 |
| Berichten: 1 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Het is een zeer goed programma. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Za 10 Apr 2010, 08:15 |
|
|
| flappie007 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 9-4-2010 |
| Berichten: 8 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
heb een vraag over clix,
Als ik een enquete invul met mijn eigen gegevens door middel van clix worden deze toch anoniem ingezonden naar de betreffende aanbieder,dat ze mij telefoonnummer niet weten postcode enz. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 10 Apr 2010, 09:47 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Als je een enquete van Euroclix invult, dan is het privacybeleid van Euroclix van toepassing. In dit privacybeleid staat onder andere:
• aan adverteerders alleen informatie wordt verstrekt in de vorm van geanonimiseerde resultaten met betrekking tot je respons en andere communicatie, tenzij je uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven voor het verstrekken van je persoonlijke gegevens;
• aan marktonderzoekers alleen informatie wordt verstrekt in de vorm van geanonimiseerde profielen. Je persoonlijke gegevens zullen nooit worden verstrekt aan anderen.
• alle profielgegevens en alle gegevens die je invult bij marktonderzoeken worden losgekoppeld van je naam , adres en email adres en andere persoonsgebonden gegevens.
Je persoonlijke gegevens worden dus alleen doorgegeven aan adverteerders als je daar uitdrukkelijk toestemming voor hebt gegeven.
Euroclix promoot echter ook andere websites in de betaalde e-mails. Als je op een andere website je persoonlijke gegevens invult, dan moet je eerst de algemene voorwaarden van die website lezen om te zien wat die website met je gegevens kan doen. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 10 Apr 2010, 09:52 |
|
|
| flappie007 |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
oke bedankt dus als ik alles van mijn eigen invul doen kunnen ze mij niet bellen voor actie enzo. maar als er dit bij staat?
Aan deze actie kun je slechts één keer per maand deelnemen.
In het aanvraagformulier van deze actie worden je gegevens automatisch ingevuld. Deze gegevens zijn niet in het bezit van deze partner, maar worden pas verzonden wanneer je op de daarvoor bestemde knop drukt in het aanvraagformulier.
Na deelname word je op de hoogte gehouden van aanbiedingen die binnen je profiel vallen
Als ik op verzenden duw dan krijgen ze mijn gegevens toch wel? |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 10 Apr 2010, 09:57 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Je kan het beste de adresbalk van je browser in de gaten houden. Zodra in de adresbalk niet meer www.euroclix.nl staat ben je op een andere website terecht gekomen en dan kunnen er andere voorwaarden van toepassing zijn.
In het voorbeeld dat je nu noemt krijgt de adverteerder jouw gegevens inderdaad wel, omdat je er bij die enquete toestemming voor moet geven. |
|
Laatst aangepast door Jeroen op Za 10 Apr 2010, 10:00, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
| Geplaatst: Za 10 Apr 2010, 09:58 |
|
|
| flappie007 |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| oke bedankt! heb nog een klein vraagje. Hoe gaan jullie ongeveer te werk vullen jullie gewoon gegevens uit de telefoongids in of zo? als je aan een enquete meedoet? |
|
|
|
|
| Geplaatst: Za 10 Apr 2010, 15:56 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| dat is natuurlijk niet de bedoeling, je Euroclix account kan dan geblokkeerd worden |
|
|
|
|
|
|