|
 | | Ervaringen met uitbetalingen Cashi.nl |
|
 |
| Geplaatst: Wo 31 Mrt 2010, 16:35 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Volgens RONIS Internetdiensten zijn de achterstanden bij het spaarprogramma Cashi.nl nu weggewerkt. Heeft iemand kort geleden een uitbetaling aanvraagd bij Cashi? Hoeveel dagen heb je moeten wachten op de uitbetaling? |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 27 Jul 2010, 12:41 |
|
|
| johan86 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 30-5-2010 |
| Berichten: 26 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik ben heel positief over Cashi. De site Cashi betaalt tegenwoordig heel goed uit. Daarnaast heeft Cashi een aanmeldbonus van €1,-.
Ik ben er al geruime tijd bij en heb de uitbetaling op de bankrekening goed ontvangen.
Cashi werkt onder andere met kliks. Daarnaast kun je ook enquetes invullen. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 05 Okt 2010, 20:25 |
|
|
| johan86 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 30-5-2010 |
| Berichten: 26 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Terugkomend op Cashi. Door de enquetes in te vullen op Cashi ontvang je al snel € 0,50 op je cashi account zonder dat je veel hoeft in te vullen. Dit is een vrij hoog tarief voor een kliksite. Verder heeft Cashi vaker kliks voor € 0,01 cent in één mail i.p.v. twee halve centen (€ 0,005). Dit spaart je dus kliks.
Tot nu toe heb ik al twee uitbetalingen gekregen van Cashi.
Tip: rechts kun je ook kiezen voor "betaald klikken". Hierbij kun je nog een centje extra verdienen.
De eerste uitbetaling was op 27 juni 2010 en de tweede uitbetaling was op 8 augustus 2010. In de toekomst zal ik zoveel mogelijk printscreens op mijn site zetten zodat jullie de uitbetalingen kunnen zien. Onder Waardevolle Mening heb ik dit wel al gedaan.
Succes met sparen ! |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 26 Feb 2011, 11:04 |
|
|
| ang2002 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 23-2-2011 |
| Berichten: 24 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik moet ook zeggen dat ik geen problemen heb met uitbetalingen van Cashi. Moet zeker wel een week of 2 a 3 wachten maar heb nog iedere keer mijn geld ontvangen |
|
|
|
|
|
|