| Geplaatst: Ma 05 Apr 2010, 15:33 |
|
|
| petrelli |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 13-6-2009 |
| Berichten: 111 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo,
Heeft er al iemand ooit een goud account op één of meerdere P4M-gptsite gehad? Wat zijn de bevindingen daarvan ? Goede investering en krijg je er veel voor terug ? Of eerder negatieve ervaringen ?
Levenslange Goud account kost nu 30euro bij P4M. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Wo 14 Dec 2011, 01:48 |
|
|
| goldsaver |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 14-12-2011 |
| Berichten: 5 |
| Woonplaats: s'-hertogenbosch |
|
|
 |
 |
 |
|
hallo,
ik heb zelf nooit van gehoord van deze site,totdat ik op je bericht kwam.
ben gelijk gaan googelen op: (P4M-gpt site) en ik kom tot mijn bevinding dat dit een site is met veel problemen waarvan er geen uitbetalingen zijn gedaan!! trosradar vermeld er mee dat er emails niet worden beantwoord.
ik zou hier niet in zee gaan na al deze meldingen.(das duidelijk)
en ja, ik heb wel een gratis account bij kb-gold in duitsland waar ik
mijn geld omzet in monetair goud.en gratis word opgeslagen in zwitserland.heb hier natuurlijk ook eerder naar gegoogeld voordat ik daar natuurlijk in zee ging, dus heb toen der tijd een account aangemaakt en ben daar nu ermee begonnen als spaarder.maar wil in de toekomst als affiliate aan de slag omdat men commissies uitbetaald waar ik dat nooit ergens ooit heb gezien......voor meer info: http://mykbgold.us/. (in het engels)
succes
 |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Do 15 Dec 2011, 09:20 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
De laatste jaren is de goudprijs flink in waarde gestegen, maar dat komt vooral door de economische crisis. Als het slechter gaat met de economie dan gaan mensen op zoek naar waardevaste producten zoals goud.
Ik verwacht dat de goudprijs weer flink gaat dalen zodra de economie herstelt. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Do 15 Dec 2011, 23:32 |
|
|
| goldsaver |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 14-12-2011 |
| Berichten: 5 |
| Woonplaats: s'-hertogenbosch |
|
|
 |
 |
 |
|
hallo jeroen,
over het feit dat de economy gaat herstellen zal wel zeker gaan gebeuren,maar voor hoelang?en wanneer??wij allen zullen toch onze steentjes bij moeten gaan dragen om zo de schulden crisis te kunnen compenseren.het feit is ...dat elke burger in NL een staatsschuld heeft van bijna Euro 23,497 per persoon.als mijn kind is geboren heeft zij/hij al deze schuld.we hebben hier te maken inflatie ,bankencrisis(financiele crisis)euro crisis,werkeloosheid enz.enz.
hierbij zou goud wel een zeer goede investering zijn,omdat dit een vertrouwd en waardevast product is.ben hiermee zelf begonnen om goud te gaan sparen om zo mijn eigen te beschermen voor wat er komen gaat.
maar goed, we zijn op deze forum om toch wat geld te kunnen verdienen met je email.heb vroeger bij euroclix aangemeld maar ik vind hun verdiensten wat minder,heeft iemand met euroclix een flinke bijverdienste mee gescoord?
zijn er nog ander verdiensten met je email en enquete lezen.
wie kan mij een advies geven
alvast bedankt. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 16 Dec 2011, 09:28 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Als je vaak via internet koopt, dan kan je met euroclix redelijk wat geld bijverdienen.
Je kan bijvoorbeeld korting krijgen als je bestelt bij webshops die zijn aangesloten bij euroclix. |
|
|
|
|
|
|