| Geplaatst: Vr 09 Apr 2010, 17:26 |
|
|
| flappie007 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 9-4-2010 |
| Berichten: 8 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
hey allemaal,
Ik ben pas nieuw op deze website en ik ben ook nog nieuw in het hele internet geldverdienen gebeuren. Ik heb wat adviezen gelezen en heb mij aangemeld bij moneymiljonair. Had even een vraag. Bij moneymiljonair krijg ik de mails naar mij toegestuurd ik klik op de link en dan zou ik 2500 of 3000 parels moeten ontvangen,maar dan krijg ik de enquete en als ik die invul krijg ik 10000 parels extra. Maar ik wil die enquete niet invullen maar mijn 3000 parels worden niet bijgeschreven!
Verder wil ik jullie vragen voor een overzicht van goede betrouwebare websites waar een groentje als ik een beetje kennis kan maken met het on-line geld verdienen.
Bedankt!!  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 09 Apr 2010, 18:55 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
De 2500 parels zouden bijgeschreven moeten worden zodra je op de link in de e-mail klikt. Als bij jou de parels niet bijgeschreven worden, dan kan je denk ik het beste even een mailtje naar Moneymiljonair sturen. Mijn ervaring is dat Moneymiljonair problemen altijd snel oplost. Ik heb zelf een keer meegemaakt dat referrals niet werden bijgeschreven en toen heb ik de misgelopen inkomsten alsnog uitbetaald gekregen.
Het is niet mogelijk om op dit forum een overzicht te krijgen van betrouwbare websites over geld verdienen. Het is namelijk zo dat zulke websites vaak geen objectieve informatie bevatten, doordat de website eigenaar geld ontvangt als jij je ergens aanmeldt. Ik heb er daarom voor gekozen om van dit forum een objectief forum te maken, zodat bezoekers zoveel mogelijk betrouwbare informatie te zien krijgen. Forum leden mogen wel uitleg geven over geld verdienen, maar geen referral links en links naar affiliate websites plaatsen, omdat anders de informatie niet objectief blijft.