| Geplaatst: Vr 09 Apr 2010, 17:26 |
|
|
| flappie007 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 9-4-2010 |
| Berichten: 8 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
hey allemaal,
Ik ben pas nieuw op deze website en ik ben ook nog nieuw in het hele internet geldverdienen gebeuren. Ik heb wat adviezen gelezen en heb mij aangemeld bij moneymiljonair. Had even een vraag. Bij moneymiljonair krijg ik de mails naar mij toegestuurd ik klik op de link en dan zou ik 2500 of 3000 parels moeten ontvangen,maar dan krijg ik de enquete en als ik die invul krijg ik 10000 parels extra. Maar ik wil die enquete niet invullen maar mijn 3000 parels worden niet bijgeschreven!
Verder wil ik jullie vragen voor een overzicht van goede betrouwebare websites waar een groentje als ik een beetje kennis kan maken met het on-line geld verdienen.
Bedankt!!  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 09 Apr 2010, 18:55 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 726 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
De 2500 parels zouden bijgeschreven moeten worden zodra je op de link in de e-mail klikt. Als bij jou de parels niet bijgeschreven worden, dan kan je denk ik het beste even een mailtje naar Moneymiljonair sturen. Mijn ervaring is dat Moneymiljonair problemen altijd snel oplost. Ik heb zelf een keer meegemaakt dat referrals niet werden bijgeschreven en toen heb ik de misgelopen inkomsten alsnog uitbetaald gekregen.
Het is niet mogelijk om op dit forum een overzicht te krijgen van betrouwbare websites over geld verdienen. Het is namelijk zo dat zulke websites vaak geen objectieve informatie bevatten, doordat de website eigenaar geld ontvangt als jij je ergens aanmeldt. Ik heb er daarom voor gekozen om van dit forum een objectief forum te maken, zodat bezoekers zoveel mogelijk betrouwbare informatie te zien krijgen. Forum leden mogen wel uitleg geven over geld verdienen, maar geen referral links en links naar affiliate websites plaatsen, omdat anders de informatie niet objectief blijft.
Je kan beter op dit forum vragen stellen over geld verdienen.  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 09 Apr 2010, 22:35 |
|
|
| flappie007 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 9-4-2010 |
| Berichten: 8 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
dus jullie kunnen mij niet een soort advies geven van een betrouwbare site waar jullie zelf actief zijn ik wil niet in een soort val lopen of zo. ik strooi niet graag met mijn banknummer. ik vraag gewoon om advies en daarna mag je deze topic best verwijderen. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Za 10 Apr 2010, 09:31 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Je hebt me denk ik niet helemaal goed begrepen. Juist als je adviezen op allerlei websites opvolgt dan heb je een grote kans om in de val te lopen, omdat weinig websites objectieve informatie bevatten (bijvoorbeeld op het gebied van thuiswerk).
Op dit forum kan je gewoon advies vragen over wat de beste verdienmogelijkheden zijn. Daar is het forum juist voor bedoeld. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2010, 20:13 |
|
|
| johan86 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 30-5-2010 |
| Berichten: 26 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo,
Ik ben al geruime tijd bij moneymiljonair. Het kan zijn dat er vaker commerciële vragen in zo'n enquete voorkomen. Als je bij moneymiljonair zelf je rekeningnummer zet is zeer veillig. Het lijkt mij niet zo verstandig om het bankrekeningnummer bij een enquete in te vullen. Je kan vaak het beste zeggen dat je geen interesse hebt. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 30 Mei 2010, 21:41 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 690 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
| johan86 schreef: |
Hallo,
Ik ben al geruime tijd bij moneymiljonair. Het kan zijn dat er vaker commerciële vragen in zo'n enquete voorkomen. Als je bij moneymiljonair zelf je rekeningnummer zet is zeer veillig. Het lijkt mij niet zo verstandig om het bankrekeningnummer bij een enquete in te vullen. Je kan vaak het beste zeggen dat je geen interesse hebt. |
Dat is zowiezo het beste, anders heb je grote kans dat je lastig gevallen wordt. |
|
|
|
|
 |
 | | moneymiljonair geeft ford ka weg |
|
 |
| Geplaatst: Di 02 Nov 2010, 14:46 |
|
|
| marianne24 |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 22-1-2007 |
| Berichten: 253 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
MoneyMiljonair geeft een FORD KA weg! - 26 oktober 2010
December 2011 zullen wij een FORD KA gaan verloten onder al onze actieve leden.
Doe daarom ook komend jaar mee met MoneyMiljonair en maak kans op deze unieke prijs!
Wat zijn de voorwaarden om kans te maken op de Ford Ka?
MoneyMiljonair gaat een Ford Ka verloten onder alle actieve Nederlandse leden. De actieperiode loopt tot 1 december 2011.
Je bent een actief lid van MoneyMiljonair indien je voldoet aan de volgende voorwaarden:
- Alle persoonlijke gegevens die bij MoneyMiljonair worden ingevoerd zijn correcte gegevens
- Er wordt gebruik gemaakt van een geldig e-mailadres
- Je verdient parels door het lezen van onze e-mails
- Je logt gemiddeld eens per 2 weken in op onze website
- Je hebt parels verdiend door mee te doen aan een actie of door iets te kopen via MoneyMiljonair
- Je voldoet aan onze voorwaarden
Vlak na de actieperiode zal een winnaar worden bepaald die aan bovenstaande punten voldoet. De gekozen winnaar ontvangt een e-mail met daarin de vervolgstappen om de Ford Ka in ontvangst te kunnen nemen. De winnaar heeft 2 weken (14 dagen) de tijd om te reageren op deze e-mail. Wordt er niet binnen 2 weken gereageerd dan vervalt de gewonnen prijs voor deze winnaar en wordt er een nieuwe winnaar getrokken.
De winnaar dient ermee akkoord te gaan dat er foto’s, geluids- en videofragmenten gemaakt mogen worden. MoneyMiljonair heeft het recht om dit materiaal te mogen gebruiken voor alle doeleinden.
ik log toch al elke week in voor de puzzel dus we zullen zien |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 02 Nov 2010, 22:15 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
|
|
 |
 |
 |
|
Als ik vaar log ik weken achter elkaar niet in. Maakt niet uit, een Ka is een vrouwenauto.  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 03 Nov 2010, 07:22 |
|
|
| marianne24 |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
nou ik hou me wel aanbevolen voor deze 'vrouwenauto'  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 03 Nov 2010, 09:14 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik hoop dat je hem wint Marianne, een feestje is nooit weg. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 03 Nov 2010, 09:45 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Het is een leuke actie, maar het is inderdaad meer een vrouwen auto.
Ik ben zelf niet meer actief op de website van Moneymiljonair. Ik promoot Moneymiljonair via een affiliate netwerk. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 03 Nov 2010, 09:51 |
|
|
| marianne24 |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
moneymiljonair gaat bij mij het snelst
ach en alle beetjes zijn meegenomen.
en ja een feestje wordt het wel als ik hem win
maar lauw is er ook bij he
lauw kans  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Za 13 Nov 2010, 17:54 |
|
|
| petrelli |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 13-6-2009 |
| Berichten: 111 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Hebben ze ook niet tijdelijk hun refvergoeding verhoogd ? |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 14 Nov 2010, 11:15 |
|
|
| marianne24 |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja dat meende ik ook ff opgezocht
Doe nu mee aan de Tell-a-friend wedstrijd! - 20 oktober 2010
De Tell-a-friend wedstrijd is weer gestart!
Probeer zoveel mogelijk leden aan te melden. Voor elkaangemeld lid ontvang je tijdens de Tell-a-friend wedstrijd geen 100.000 parels (1,25 euro), maar 160.000 parels
(2,00 euro)!*
Gebruik voor het aanmelden van nieuwe leden je persoonlijke link. Deze vind je in het menu bij het onderdeel 'leden aanmelden'.
De referralwedstrijd loopt 20-10-2010 van t/m 15-12-2010
De winnaar wint de hoofdprijs van 40.000.000 parels (500euro)! |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Zo 14 Nov 2010, 11:22 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Je ontvangt tot en met 15 december 2 euro per lid. Ook kan je prijzen winnen: http://www.moneymiljonair.nl/login/referral_match.php
Ik denk dat je een goede kans kan maken op een prijs, omdat een deel van de affiliates die veel leden werven Moneymiljonair via M4n promoten, omdat je dan 3,20 euro per lid krijgt. |
|
|
|
|
|
|