Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Geld verdienen met internet -> geld verdienen met leerwiki
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
geld verdienen met leerwiki
Geplaatst: Vr 16 Apr 2010, 16:05
niconv1

Graag wil ik jullie op een leuke website wijzen, namelijk Leerwiki.

Op Leerwiki hebben de gebruikers de mogelijkheid om informatieve artikelen te schrijven en daar geld mee te verdienen d.m.v. Google Adsense vertoningen.

Iedereen weet iets over iets. De één kan goed vertellen hoe je goals moet scoren tijdens een potje voetbal, de ander kan een goed verhaal schrijven over tips om te winnen bij schaken enz. enz.

De bedoeling is dat je een kort artikel schrijft over een door jouw gekozen onderwerp. Dat mag bijna alles zijn.

Het maakt niet uit op welk gebied je je kennis wilt delen met anderen, je kan er gewoon geld mee verdienen.

Hoe meer lezers je artikel aantrekt, des te meer geld je zal verdienen met de advertenties die in je artikel worden vertoond.

Hoe doe je mee?
Gratis registreren gaat makkelijk en snel. klik in mijn handtekening en daarna op de banner aan de rechterkant, vul je gegevens in en schrijf een artikel. Op de website lees je precies wat je moet doen om geld te verdienen met Leerwiki.

Laatst aangepast door niconv1 op Zo 18 Apr 2010, 23:57, in toaal 2 keer bewerkt
Geplaatst: Za 17 Apr 2010, 09:23
Jeroen

Ik heb de referral link verwijderd, omdat het niet toegestaan is om referral links te plaatsen op het forum. Alleen normale links zijn toegestaan op het forum.

De link naar Leerwiki is: http://www.leerwiki.nl