| Beschik jij de kennis van Robert Kiyosaki al? |
| Nee |
|
83% |
[ 5 ] |
| Ja |
|
16% |
[ 1 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 6 |
|
 |
 | | De jongen die Robert Kiyosaki educatie brengt! |
|
 |
| Geplaatst: Ma 10 Mei 2010, 13:45 |
|
|
| JPBLOMM |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 10-5-2010 |
| Berichten: 2 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hallo,
Mijn naam is Jean-Paul Blommaert en ik ben gepassioneerd over de educatie van Robert Kiyosaki. Ik vind deze informatie zeer waardevol vandaar dat ik een internet marketing campagne hier over aan het opzetten ben. Robert Kiyosaki heeft het ook vooral over de val van de economie en hoe de rijken hier rijken van gaan worden en de middenklasse armer.
Deze informatie wil ik dus meer gaan doorbrengen in Nederland. Op www.hoederijkenrijkerworden.nl kan je dus een gratis rapport hierover downloaden.
En wat vind je van deze video?
http://www.youtube.com/watch?v=5sCMtRXgdOA
Naast bovenstaande website heb ik ook www.deware2012.nl en heeft ook betrekking over de economie en over Robert Kiyosaki.
Binnenkort ga ik ook van start met een aantal weblogs over business, marketing en economie (waardevolle info dus). Druk, druk, druk...
Binnenkort meer!!
Groeten Jean-Paul |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Ma 10 Mei 2010, 16:18 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hoi Jean-Paul,
Ik heb de video en het rapport bekeken en ik vond het interessante informatie.
Het lijkt mij ook wel fijn om snel financieel onafhankelijk te worden, maar om dit te bereiken zou ik een groot deel van mijn vrije tijd moeten opofferen. Dat heb ik er niet voor over. Als je jarenlang bijna alleen maar met werken bezig bent dan mis je eigenlijk een stukje van je leven. Ik heb echter wel bewondering voor mensen die toch dit doel nastreven.
Ga je op je weblog schrijven over hoe je zelf rijk probeert te worden?
Jeroen |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Ma 13 Sep 2010, 11:07 |
|
|
| ewalk |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 13-9-2010 |
| Berichten: 4 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hoi Jean Paul,
Heb je Conspiracy of the Rich van Kyosaki gelezen? Zeer interessant boek. Hij heeft het over de val van de economie en dat het gros van de mensen afwacht wat de overheid voor hun gaat doen.Hij geeft veel interessante en nieuwe inzichten over de huidige economie. Hij maakt verder in ieder geval duidelijk dat degenen die iets te verkopen hebben er het beste vanaf komen. Zorg dat je derivaten verkoopt. Wil je weten wat dat is dan zul je zijn boek eens moeten lezen. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 13 Sep 2010, 19:00 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| ewalk schreef: |
| Zorg dat je derivaten verkoopt. |
Waarom zou je derivaten verkopen? Als je echt gelooft in een instorting van de economie dan zijn put opties een goede keuze. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Di 02 Nov 2010, 10:21 |
|
|
| ewalk |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 13-9-2010 |
| Berichten: 4 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Dat hangt er vanaf wat jij onder derivaten verstaat. De beurs is niet altijd een optie! |
|
|
|
|
|
|