|
 | | wie kan een dagelijks mailsysteem ontwerpen? |
|
 |
| Geplaatst: Za 15 Mei 2010, 21:26 |
|
|
| Hans |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 15-5-2010 |
| Berichten: 2 |
| Woonplaats: Hengelo |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen bij het maken van een dagelijks mailsysteem. Een sjabloon waarbinnen ik iedere dag een stukje tekst, een afbeelding en een advertentie kan plaatsen. Daarnaast registreren/beheren van alle leden op basis van eerste twee cijfers postcode.
Hoop dat jullie een of meerdere mensen weten.
Groet,
Hans |
|
|
|
|
| Geplaatst: Zo 16 Mei 2010, 09:29 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 599 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Zo 16 Mei 2010, 13:15 |
|
|
| Hans |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 15-5-2010 |
| Berichten: 2 |
| Woonplaats: Hengelo |
|
|
 |
 |
 |
|
Hoi Jeroen,
Super bedankt voor de link. Tja, ben eigenlijk heel weinig thuis in deze dingen. Heb wel ooit zonder enige kennis zelf een complete website gebouwd in twee weken. Allemaal door html codes te zoeken op internet.
Deze keer is het eigenlijk anders: ik heb een grafisch ontwerp, wat ik graag vertaald wil zien in een html code (of iets anders, als het maar werkt). Wellicht handig om eens rechtstreeks te mailen?
Heb al een 3-maandelijkse nieuwsbrief, maar is tamelijk bewerkelijk om daarin te wijzigen, info in te voegen.
Wil nu een dagelijkse nieuwsbrief aan een nieuwe groep gaan mailen.
Een beetje helder? Voor het maken/wijzigen wil ik gewoon een vergoeding geven.
Groet,
Hans |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Zo 16 Mei 2010, 16:20 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 599 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Het beste kan je eerst even het nieuwsbrief script installeren en dan een lijst maken van dingen die je veranderd wilt hebben.
Dan kan ik daarna bepalen of ik het met mijn programmeerervaring voor je kan aanpassen of dat je beter opzoek kan gaan naar een meer ervaren programmeur.
Je kan mij mailen via de email link onderaan mijn bericht. |
|
|
|
|
|
|