|
 | | Onderschriften ingeschakeld |
|
 |
| Geplaatst: Ma 31 Mei 2010, 08:14 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb nu de mogelijkheid om een onderschrift onder berichten te plaatsen ingeschakeld. Een onderschrift kan maximaal 300 tekens lang zijn en mag niet meer dan 3 regels bevatten.
Een onderschrift onder je berichten is een goede mogelijkheid om je websites of referral links van je favoriete spaarprogramma's te promoten.
Ik hoop dat deze maatregel zal leiden tot een actiever forum. Met een onderschrift onder je berichten is het namelijk aantrekkelijker om veel berichten te plaatsen, omdat je links dan meer bekeken worden.
Je kan een onderschrift instellen via 'Instellingen' bovenaan in het menu. Vervolgens moet je bij het plaatsen van berichten de optie 'Onderschrift gebruiken' selecteren. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Zo 10 Jul 2011, 13:51 |
|
|
| dante |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 20-5-2011 |
| Berichten: 85 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hoi Jeroen,
Ik heb al een paar geprobeerd om een banner in het onderschrift te krijgen, de banner staat er dan wel maar de link staat er boven in BBcode.
Hoe krijg ik dit gedaan.
Groetjes,
Dante |
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 11 Jul 2011, 19:34 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
De BBcode voor een afbeelding werkt als volgt:
[img]link naar afbeelding[/img]
Bij een banner moeten er nog url tags omheen geplaatst worden:
[url=link naar website][img]link naar afbeelding[/img][/url]
Als je de link goed hebt geplaatst en er nog steeds een link in BBcode te zien is, dan moet je even controleren of je BBcode in dat bericht niet hebt uitgeschakeld. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 08:35 |
|
|
| dante |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Het lukt nog steeds niet, dezelfde bbcode als in andere forums en zoals je ziet nog het zelfde probleem.
Kan dit in de insellingen zitten van mijn profiel?
Groetjes,
Dante |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 09:15 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb de BBCode net getest in mijn eigen onderschrift en het werkt wel. Misschien zit er bij jou ergens een spatie tussen.
Dit is de code die ik heb gebruikt:
[url=http://getyourblogdesigned.blogspot.com/][img]http://i1087.photobucket.com/albums/j479/dante1969/baners/blogdesignbannernew.gif[/img][/url] |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 09:25 |
|
|
| dante |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dat zal het geweest zijn zoals je ziet, dank je.
Hoe gaat het eigenlijk met je online shop?
Groetjes,
Dante |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 09:42 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Het aantal bestellingen is wat toegenomen. Ik heb nu ongeveer 50 bestellingen per week.
Ik verwacht dat er nu tijdelijk iets minder bestellingen zullen zijn vanwege de vakantieperiode. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 10:04 |
|
|
| dante |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Een stijgende lijn dus leuk, kan je het wel aan dan? |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 11:01 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja, makkelijk.
Het verwerken van de bestellingen kost weinig tijd, omdat een groot deel geautomatiseerd is.
Ook worden bijna alle bestellingen volledig uit voorraad geleverd. Hierdoor heb ik weinig backorders. Dit bespaart mij tijd en het zorgt er ook voor dat ik klanten een snelle levering kan aanbieden en goedkoop kan inkopen.
Ik verwacht dat ik maximaal ongeveer 100 bestellingen op een dag kan verwerken, dus mijn webshop kan nog flink groeien voordat ik personeel nodig heb. Het aantal bestellingen per dag fluctueert overigens wel veel, dus het gemiddelde zal dan wel wat lager moeten liggen. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 15 Jul 2011, 11:05 |
|
|
| dante |
|
 |
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dat vind ik altijd leuk om te horen hoe iemand iets onderneemt, en dat het nog goed gaat ook.
Groetjes en succes,
Dante |
|
|
|
|
|
|