|
 | | Wat is de beste manier om online geld te verdienen |
|
 |
| Geplaatst: Wo 30 Jun 2010, 11:41 |
|
|
| Esen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 30-6-2010 |
| Berichten: 2 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Hey allemaal,
Ik zit een beetje op deze website rond te neuzen. Tot mijn verbazing kan ik nergens een discussie vinden over het beste systeem om online geld te verdienen. Nu ben ik wel benieuwd naar jullie kijk op dit!
Zelf heb ik een tijdje met MoneyMiljonair gewerkt, maar daar heb ik nooit veel inkomsten uitgehaald. Nu ben ik bezig op leerwiki.nl (een voorbeeldartikel staat in mijn onderschrift). Op deze website kun je artikelen schrijven waar Google advertenties bij komen te staan. Het mooie hiervan, vind ik, is dat je een passief inkomen binnenhaalt. Een hoge Google notering en het creeeren van backlinks is hierbij belangrijk. De 'grootverdieners' bij leerwiki krijgen per dag zo'n 12 euro binnen.
Ik heb ook van vergelijkbare programma's gehoord, bijvoorbeeld foobie.nl. Iemand daar ervaring mee? Of betere suggesties .
Groetjes,
Esen |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 03 Jul 2010, 09:04 |
|
|
| hgv |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 3-7-2010 |
| Berichten: 2 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Er zijn genoeg manieren om geld te verdienen via het internet, ieder heeft een eigen manier om geld te verdienen.
Je plaatst nu berichten op leerwiki, maar waarom begin je zelf niet een website? En plaats je hier artikelen op, hoef je de inkomsten ook niet te delen met leerwiki.
E-books verkopen is misschien ook wel leuk voor je. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Za 03 Jul 2010, 11:19 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 599 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Het is niet zo dat een bepaald systeem voor iedereen het beste is. Het is afhankelijk van hoeveel je wilt verdienen en van hoeveel tijd je er in wilt steken.
Als je bijvoorbeeld lid bent van een paar spaarprogramma's dan kost je dat niet zoveel tijd, maar dan zijn de verdiensten ook beperkt.
Het schrijven van artikelen op leerwiki kost wat meer tijd, maar is vooral een investering voor in de toekomst. Als je nu veel goede artikelen schrijft, dan blijven die artikelen langdurig inkomsten opleveren. Je geeft zelf al aan dat bij leerwiki de maximum verdiensten ongeveer 12 euro per dag zijn.
Als je meer wilt verdienen dan 12 euro per dag, dan is het starten van een eigen website een goede optie. Het is alleen geen garantie tot succes. Er is namelijk veel concurrentie. Het beste kan je iets unieks bedenken. Als het je lukt om iets nieuws te bedenken waar veel mensen in geinteresseerd in zijn, dan is het mogelijk om snel veel bezoekers op je website te krijgen. |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|