Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Buitenlandse spaarprogramma's -> Referral kettingen van websites op de scam lijst sluiten?
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie

Referral kettingen van websites die op de scam lijst staan sluiten?
ja
83%
 83%  [ 5 ]
nee
16%
 16%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Referral kettingen van websites op de scam lijst sluiten?
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 15:43
Jeroen

Vinden jullie dat deze referral kettingen gesloten / verboden moeten worden? Aan de ene kant vind ik het wel een goed idee om ze te sluiten, maar aan de andere kant staan er ook websites op de lijst die alleen op de lijst staan omdat slechts een paar mensen er problemen mee hebben gehad en waar sommige mensen toch lid van willen worden. Zo stond bijvoorbeeld moneywithinternet er op omdat niet meer naar internationale leden werd gemaild, maar voor Nederlandse en Belgische leden zijn er geen enkele problemen bij deze website volgens mij.
Geplaatst: Do 24 Feb 2005, 16:56
Noortje
Gast

ik heb ja gestemd om de eenvoudige reden dat ik me via deze site lid had gemaakt van enkele scammers en dan moet je je toch weer afmelden Sad.

Plus als de lijst echt opgesteld is waarbij velen nooit zijn betaald geweest, denk ik niet dat het kwaad kan die sites te sluiten. als niemand meer lid wordt, verdwijnen ze hopelijk vanzelf Wink
Geplaatst: Zo 12 Jun 2005, 15:16
gamenlinks

Als een Programma SCAM is direct sluiten voor de ketting! Wink
Geplaatst: Zo 12 Jun 2005, 15:31
Jeroen

Oke, ik zal zo is kijken of er nog kettingen open zijn van programma's die op de scamlijst staan. Bij de nederlandse programma's zijn er al een paar gesloten en bij sommigen staat een waarschuwing.