Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Nederlandse spaarprogramma's -> Vergoeding geldrace lager
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Vergoeding geldrace lager
Geplaatst: Ma 14 Mrt 2005, 15:42
Jeroen

De minimum vergoeding is bij Geldrace verlaagt van 5 cent naar 2 cent.
Geplaatst: Zo 20 Mrt 2005, 14:21
Noortje
Gast

heb het ook gezien zowel van de kliks als van de mails. was te verwachten met zoveel leden.

ik heb ze trouwens maandag via contact, maar niets gehoord van hen. vandaag nog maar eens geprobeerd. Ik vind ze al een pak minder goed. een week mails laten liggen ivm een uitbetaling die ze niet hebben gedaan....
ik kan bij hen nu weer een uitbetaling aanvragen, maar ga toch wel wachten tot ik mijn vorige ontvangen heb !
Geplaatst: Zo 20 Mrt 2005, 14:53
Jeroen

5 cent was inderdaad wel erg hoog, maar moneymiljonair en eurodeals geven 3 cent

In principe zou je met meer leden een hogere vergoeding moeten kunnen geven, want een programma met veel leden is interessanter voor adverteerders. Bij Euroclix was het in het begin zelfs 10 clix per email en nu is dat nog maar 2 clix. Misschien hebben ze de inkomsten wel veel te hoog ingeschat.

Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met uitbetalingen bij Geldrace. Meestal vraag ik het rond de 15e van de maand aan en dan krijg ik het meestal ongeveer de 2de dag van de volgende maand. Maar als je het na ongeveer de 26ste van de maand aanvraagd, dan duurt het een maand langer want ze betalen alleen aan het einde van de maand.
Geplaatst: Zo 20 Mrt 2005, 15:20
Noortje
Gast

het was weldegelijk ergens de eerste misschien 2de week van februari (had net een referal die begin februari erbij kwam Wink

maar dan nog kunnen ze even mailen. bij andere sites duurt met 2-3 dagen vor een antwoord, nu wacht ik al een week!
Geplaatst: Zo 20 Mrt 2005, 16:12
Jeroen

Dat ze niet mailen vind ik ook erg slecht.

Als je het in de 2de week van februari al hebt aangevraagd, dan zou je het al ontvangen moeten hebben. Ik ben benieuwd wat voor reden Geldrace hiervoor gaat geven.
Geplaatst: Wo 23 Mrt 2005, 09:12
Noortje
Gast

heb zondag opnieuw gemailed zonder resultaat en nu nog eens geprobeerd. Ik vind het erg eigenaardig dat ze na 2 mails nog niet antwoorden. misschien dat er wat mis is met hun contact pagina.

heeft er iemand een idee hoe ik ze dan anders kan bereiken of heeft de eigenaan nog een gpt bedrijf? dan kan ik misschien via die weg het proberen.
Geplaatst: Wo 23 Mrt 2005, 12:51
Jeroen

Geldrace is van De Heus Multi Response Media B.V. en ze hebben nog een aantal websites. Ik stuur je wel even een pb met het email adres van de manager. Hij regelde ook de prijzen van de referral wedstrijd.
Geplaatst: Vr 25 Mrt 2005, 14:40
Noortje
Gast

bedankt voor het emailadres! ik zal dit weekend eens mailen om te horen en hoeplijk krijg ik dan antwoord en mijn centjes Wink
Geplaatst: Zo 10 Apr 2005, 15:34
Noortje
Gast

heb eindelijk men geld gehad Smile bedankt voor de hulp!