Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Nederlandse spaarprogramma's -> money with the internet
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
money with the internet
Geplaatst: Do 14 Apr 2005, 08:12
Noortje
Gast

hij is terug en veranderd. Heb gezien dat ze de voorwaarden blijkbaar ook gewijzigd hebben, want enkel nederlanders kunnen nog uitbetaald worden via een bankoverschrijving Sad. een andere betaaldmethode is moneybookers. Heb een mailtje gestuurd in de hoop dat ze ofwel paypal aannemen ofwel gaan werken met iban/bic codes. ik heb al paypal en 2 van dergelijke programmas lijks me veel. hopelijk kan ik als ze het niet willen veranderen mijn account verkopen, ben al tijdje lid en heb zo'n 6 euro erin (vroeger 8,5 dollar) en 2 refs sinds kort.
Geplaatst: Do 14 Apr 2005, 14:47
Jeroen

Je kan ook een moneybookers account openen en het geld daarop laten storten. Het kost dan alleen wel € 1,80 om het geld naar je bankrening over te schrijven.
Geplaatst: Zo 17 Apr 2005, 16:35
Noortje
Gast

daarmee dat ik dat niet wil Wink ik heb paypal en 1 van dergelijk bedrijf is me genoeg en bij paypal kan je het geld gratis laten storten als je boven de 100 euro erop hebt staan.

ik heb gemailed en hun antwoord was dat je wel met een bankoverschrijving kon betalen. ze hadden de voorwaarden van no.minimum.nl gekopieerd. ik heb nog geantwoord dat no.minimum wel met paypal uitbetaald, maar daar hebben ze niet meer op gereagerd.