|
 | | start je eigen spaarprogramma |
|
 |
| Geplaatst: Zo 18 Sep 2005, 22:13 |
|
|
| irenedegrood |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 28-3-2005 |
| Berichten: 76 |
| Woonplaats: den haag |
|
|
 |
 |
 |
|
ik zit wel eens te denken om een eigen spaar programma te starten
ik weet alleen niet of ik dat wel aankan.
`ik zou willen weten wwat erbij komt kijken, de kosten wat je moet doen
allemaal
wie kan mij beantwoorden???  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 20 Sep 2005, 19:38 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
De twee meest gebruikte scripts hiervoor zijn: CashCrusader en Create Your Get Paid. CashCrusader is de goedkoopste, maar ik denk dat CYGP beter is. De layout van CYGP websites vind ik er ook veel mooier uit zien. Als je een Nederlands spaarprogramma wilt starten is CYGP wel duur: €449,00 per jaar voor standaard en €649,00 per jaar voor professional.
Als je een spaarprogramma start kan je denk ik het beste een Nederlandse starten, want internationaal kan je moeilijk verdienen omdat je dan niet zo'n goede doelgroep hebt.
Ik weet niet wat je kan verdienen met een spaarprogramma, maar ik denk dat het erg weinig is ten opzichte van de tijd die het kost. Er zijn nu namelijk heel erg veel spaarprogramma's, dus je moet denk ik erg veel leden hebben om een redelijke winst te hebben. Veel kleine spaarprogramma's maken niet eens winst denk ik. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Ma 18 Sep 2006, 00:59 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 18-9-2006 |
| Berichten: 12 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Jeroen schreef: |
De twee meest gebruikte scripts hiervoor zijn: CashCrusader en Create Your Get Paid. CashCrusader is de goedkoopste, maar ik denk dat CYGP beter is. De layout van CYGP websites vind ik er ook veel mooier uit zien. Als je een Nederlands spaarprogramma wilt starten is CYGP wel duur: €449,00 per jaar voor standaard en €649,00 per jaar voor professional.
Als je een spaarprogramma start kan je denk ik het beste een Nederlandse starten, want internationaal kan je moeilijk verdienen omdat je dan niet zo'n goede doelgroep hebt.
Ik weet niet wat je kan verdienen met een spaarprogramma, maar ik denk dat het erg weinig is ten opzichte van de tijd die het kost. Er zijn nu namelijk heel erg veel spaarprogramma's, dus je moet denk ik erg veel leden hebben om een redelijke winst te hebben. Veel kleine spaarprogramma's maken niet eens winst denk ik. |
Zelf ben ik de uitdaging aangegaan. Door een module te ontwikkelen die voor 2 partijen leuk zijn (denk ik zelf). Men kan een puzzelstukje huren vanaf €1.50 en daar zijn eigen advertentie in plaatsen. Ook een stukje tekst is mogelijk. De website-eigenaar die de puzzel geplaatst heeft, krijgt per puzzelstukje tussen de €0.40 en €1.60
Aangezien de ontwikkelkosten hoog waren (denk in duizenden euro's i.p.v. honderden) is het spannend of ik het er ooit uit krijg
Positief ben ik wel. Ik hoop dat de vrij hoge beloningen stimuleren om iets creatiefs te doen met de puzzel want op jaarbasis kan het leuk oplopen voor webmasters!
neem eens een kijkje: www.relexed.nl |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Ma 13 Nov 2006, 13:59 |
|
|
| Flashsms |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 1-11-2006 |
| Berichten: 3 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zonder een goed onderbouwd plan zou ik er niet aan beginnen  |
|
|
|
|
 |
 | | Sparen via Paypal! Echt geld verdienen!!!... |
|
 |
| Geplaatst: Di 31 Jul 2007, 09:26 |
|
|
| casanova-23 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 31-7-2007 |
| Berichten: 1 |
| Woonplaats: Heerlen |
|
|
 |
 |
 |
|
Paypal piramide spel is verwijderd.
Veel succes!
groetjes Thoms |
|
_________________ Geld verdienen met Paypal! HET WERKT ECHT! |
|
|
|
| Geplaatst: Di 31 Jul 2007, 10:31 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 690 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
Allemachtig Thomas, hoe durf je dit verhaal na de zoveelste nog te posten.
LEES eerst eens wat de regels zijn.
CYGP is niet meer te koop, het enige wat je zou kunnen doen om aan het script te komen is een bestaande CYGP overnemen, het gebruik is verder gratis. Support alleen via een aantal die bekend zijn met het script, niet meer via de ontwerper.
CC is in aanschaf goedkoop, maar door de benodigde plugins wordt het duur.
Veel succes iig. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 10 Aug 2007, 15:20 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 690 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik weet nog wel iemand die 4 internationale sites te koop heeft, is dat iets? |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 17 Aug 2007, 22:14 |
|
|
|
Als je een eigen GPT wilt beginnen zou ik me maar eens flink achter de oren krabben of je daar nou wel verstandig aan doet.
Er zijn tegenwoordig zoveel GPT's men ziet door de bomen het bos niet meer.
Daarnaast hebben heel veel mensen (o.a. ik) langzamerhand het vertrouwen verloren in de GPT doordat er mensen zijn die een GPT opstarten maar niet uitbetalen en aan het eind van de rit met het geld er vandoor gaan waardoor mensen huiverig zijn voor het aanmelden en het promoten. Dan heb je ook nog bijvoorbeeld de acties waar leden aan mee kunnen doen. bijvoorbeeld enquetes invullen daar ontvang jij een bepaald bedrag voor van de adverteerder en het lid ontvangt een bepaald bedrag voor het invullen van een enquete. Echter diezelfde enquete kun je ook invullen op een tiental andere sites waardoor de kans groot is dat ze die op jouw site niet invullen en je daardoor inkomsten misloopt.
Ik hoop dat ik je een beetje geinformeerd hebt. |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|