|
 | | Grijpjevoordeel - niet doen!!! Ze betalen niet!!! |
|
 |
| Geplaatst: Zo 06 Jun 2004, 15:41 |
|
|
| usa |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 6-6-2004 |
| Berichten: 3 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik wil iedereen met klem het programma Grijpjevoordeel afraden.
In april (ergens medio april) zat ik op het bedrag voor uitbetaling, dus ik vroeg die uitbetaling aan. Vervolgens was ik een week of vijf weg voor zaken. Toen ik vanochtend per mail vroeg waar mijn betaling was, schreef Grijpjevoordeel me dat ik, nu ik ben uitgeschreven (dit heb ik niet zelf gedaan!!!), mijn recht op uitbetaling niet meer kan claimen.
Ik wil iedereen graag wijzen op deze werkwijze van Grijpjevoordeel. Ze belazeren gewoon de boel. Dus kijk in vredesnaam uit. Er zijn heel veel programma's die echt heel erg goed zijn. Grijpjevoordeel is het eerste programma waar ik bedonderd ben. Het zal ook het laatste zijn, want ik wil absoluut niets meer met ze te maken hebben.
Dus doe jezelf een lol en ga ergens anders zitten. Bij Grijpjevoordeel word je rechtstreeks opgelicht. Ze schreven me dat ik eerder actie had moeten ondernemen. Het is gewoon klinklare onzin. Ze lichten je op waar je bij staat, dus kijk alsjeblieft uit. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Ma 07 Jun 2004, 14:48 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik denk dat je je account dan bent kwijtgeraakt omdat je 31 dagen niet hebt ingelogd. Dit staat in hun voorwaarden. Ik vind dit ook een slechte regel, maar de meeste programma's hebben zo'n soort regel.
Ik vind het slecht van Grijpjevoordeel dat je je account niet meer terug kan krijgen. Bij Zinngeld was ook een keer mijn account verwijderd en zij gaven mijn account wel weer terug.
Ik zou nog een keer naar Grijpjevoordeel terug mailen of ze je account weer terug willen geven. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 08 Jun 2004, 10:47 |
|
|
| usa |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nou, het ligt iets anders. Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen. Je moet je voorstellen dat ik ergens medio april al aan uitbetaling toe was, en die heb ik dus aangevraagd. Vervolgens ging ik voor langere tijd voor zaken weg. Nu bleek dat er nog steeds niet was betaald en ik vond dat dus pure oplichterij. Vooral toen bleek dat Danny van Sonsbeek (zo schijnt die eigenaar te heten) mij begon te bedreigen met juridische stappen. Ik wil die mails best hier posten of aan je doorsturen. Hij stelt dat hij, zodra iemand niet meer inlogt, het recht op uitbetaling komt te vervallen.
Conclusie: als je lid bent van Grijpjevoordeel en je gaat weg voor zaken of op vakantie, zet dan in vredesnaam bovenaan je lijstje dat je Grijpjevoordeel inlicht, voordat ze jou OPlichten.
Maar goed die Van Sonsbeek begon een verhandeling over zijn bestaan als "jurist" en stelde dus dat hij het Wetboek van Strafrecht kende. Helaas viel hij hier door de mand, vooral ook omdat hij zei dat hij mij als ex--rechtenstudent niet kende. "nog nooit van u gehoord" schreef hij letterlijk. Vervolgens ben ik maar eens met begrippen gaan gooien als de KSU Adressendisk voor de rechtspraktijk, wie daarin vermeld staat en wat een jurist zowel wel als niet dient te beheersen. Nadien heb ik niets meer van hem vernomen; ik hem hem overigens wel gezegd dat ik het bijzonder onfatsoenlijk vind dat een "jurist" iemand bedreigt met iets dat nergens op is gestaafd. Alsof een claim van 12,50 bij een rechter terecht komt.
Afijn, dit is dus Grijpjevoordeel. Ga er gewoon weg. Dat is het enige dat ik je kan adviseren. Ik hoef die hele account niet terug na de bedreiging van de kant van GRijpjevoordeel. Niet dat ik bang ben, hoor. Ik lach erom, maar het gaat om het principe. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Wo 09 Jun 2004, 09:27 |
|
|
| Jeroen |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 20-12-2003 |
| Berichten: 725 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
U kunt dan denk ik beter dit bericht even op Cashboard plaatsen, dat is een veel groter forum dan dit waar Danny zelf ook regelmatig komt. Ik denk dat Danny dan ook wel zal reageren, omdat het bericht dan door veel mensen wordt gelezen.
Ik wil u ook even waarschuwen voor Christiaan Niese van Geldhalen, dat is ook een hele irritante eigenaar. Hij zegt dat hij rechten studeert en dat hij regelmatig tussen de juristen zit, maar daar klopt ook niets van. Hij vindt dat hij altijd gelijk heeft en schept vaak op. |
|
Laatst aangepast door Jeroen op Vr 26 Nov 2004, 19:53, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
| Geplaatst: Do 10 Jun 2004, 07:47 |
|
|
| usa |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Heb ik gedaan Jeroen, dank je wel.
Ik begrijp uit het forum Cashboard dat ik niet de enige ben die vreemde ervaringen heeft met Grijpjevoordeel.
Bedankt voor de waarschuwing over dat andere programma. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Di 08 Feb 2005, 23:14 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
| Geregistreerd op: 13-12-2004 |
| Berichten: 355 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
kan me er wel iets bij voorstellen,
ben zelf ook bezich mijn 16en nog wat van ze te krijgen en ook nog steeds niks alleen kunnen ze mijn er niet uitdoen want ben nog steeds actief en van de week had ik een berichtje in het forum gezet dat ze
in de rode lijst stonden bij nlreferrals nou het bericht is dus dezelfde dag verdwenen,en er zijn er zoveel die wachten op hun geld,
vindt het niet kloppen,en aardig zijn ze vaak echt niet,
een maand geleden kreeg ik dit bericht maar tot op heden nog niks
Beste rosita ,
Wij zullen deze creditnota controleren en indien deze als correct word bevonden door ons binnen 30 werkdagen overmaken op onderstaande bankrekening. Indien de creditnota niet correct word bevonden zult u van ons bericht ontvangen. De betaling zal overgemaakt worden met het kenmerk CN-1127
Rekeningnr.: ............
Ten name van: rosita
Plaats: .........
Kenmerk: CR-1127
Factuurdatum: 06-01-2005
Omschrijving Stukprijs Aantal Bedrag
GrijpJeVoordeel Uitbetaling 16.34 1 16.34
-------
Totaalbedrag 16.34  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Zo 18 Dec 2005, 15:32 |
|
|
| Geronimo1949 |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 18-12-2005 |
| Berichten: 2 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| usa schreef: |
Nou, het ligt iets anders. Ik denk dat je mij verkeerd hebt begrepen. Je moet je voorstellen dat ik ergens medio april al aan uitbetaling toe was, en die heb ik dus aangevraagd. Vervolgens ging ik voor langere tijd voor zaken weg. Nu bleek dat er nog steeds niet was betaald en ik vond dat dus pure oplichterij. Vooral toen bleek dat Danny van Sonsbeek (zo schijnt die eigenaar te heten) mij begon te bedreigen met juridische stappen. Ik wil die mails best hier posten of aan je doorsturen. Hij stelt dat hij, zodra iemand niet meer inlogt, het recht op uitbetaling komt te vervallen.
Conclusie: als je lid bent van Grijpjevoordeel en je gaat weg voor zaken of op vakantie, zet dan in vredesnaam bovenaan je lijstje dat je Grijpjevoordeel inlicht, voordat ze jou OPlichten.
Maar goed die Van Sonsbeek begon een verhandeling over zijn bestaan als "jurist" en stelde dus dat hij het Wetboek van Strafrecht kende.
Deze van Sonsbeek heeft de lagere school niet eens afgemaakt, ken die vent al sinds medio 1999.
Helaas viel hij hier door de mand, vooral ook omdat hij zei dat hij mij als ex--rechtenstudent niet kende. "nog nooit van u gehoord" schreef hij letterlijk. Vervolgens ben ik maar eens met begrippen gaan gooien als de KSU Adressendisk voor de rechtspraktijk, wie daarin vermeld staat en wat een jurist zowel wel als niet dient te beheersen. Nadien heb ik niets meer van hem vernomen; ik hem hem overigens wel gezegd dat ik het bijzonder onfatsoenlijk vind dat een "jurist" iemand bedreigt met iets dat nergens op is gestaafd. Alsof een claim van 12,50 bij een rechter terecht komt.
Afijn, dit is dus Grijpjevoordeel. Ga er gewoon weg. Dat is het enige dat ik je kan adviseren. Ik hoef die hele account niet terug na de bedreiging van de kant van GRijpjevoordeel. Niet dat ik bang ben, hoor. Ik lach erom, maar het gaat om het principe. |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|