| Geplaatst: Do 11 Mei 2006, 18:55 |
|
|
| ronis |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 11-5-2006 |
| Berichten: 1 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Even mijn verhaal dan maar..
Ik had een account van iemand overgenomen.
Dat was volgens Geldexchange wel toegestaan.
Ik heb de logingegevens ontvangen, en alles ging goed.
Totdat ik de gegevens probeerte te wijzigen naar mijn eigen gegevens.
Dit was niet mogelijk, ik moest de EditPin van de oude eigenaar van het account hebben. Die heeft meerdere malen de EditPin opgevraagd maar deze kwam niet binnen in zijn mailbox.
Na meerdere malen bij GeldExchange te hebben aangeklopt met dit verhaal zegt de eigenaar dat ik het toch maar met de oude eigenaar van het account moet regelen.
Dit blijkt onmogelijk want deze ontvangt die EditPin gewoon niet, wat hij ook doet.
Het gaat om en account met een leuk aantal referrals en 25 euro accountsaldo. Jammer dat ze niet mee willen werken aan een fout die waarschijnlijk in hun eigen systeem zit.
Wat mij betreft mogen ze die hele EditPin afschaffen, het is een waardeloos systeem.
GeldExchange bedankt  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 12 Mei 2006, 01:22 |
|
|
| jeroenedig |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 20-3-2006 |
| Berichten: 69 |
| Woonplaats: Amsterdam |
|
|
 |
 |
 |
|
| ronis schreef: |
Even mijn verhaal dan maar..
Ik had een account van iemand overgenomen.
Dat was volgens Geldexchange wel toegestaan.
Ik heb de logingegevens ontvangen, en alles ging goed.
Totdat ik de gegevens probeerte te wijzigen naar mijn eigen gegevens.
Dit was niet mogelijk, ik moest de EditPin van de oude eigenaar van het account hebben. Die heeft meerdere malen de EditPin opgevraagd maar deze kwam niet binnen in zijn mailbox.
Na meerdere malen bij GeldExchange te hebben aangeklopt met dit verhaal zegt de eigenaar dat ik het toch maar met de oude eigenaar van het account moet regelen.
Dit blijkt onmogelijk want deze ontvangt die EditPin gewoon niet, wat hij ook doet.
Het gaat om en account met een leuk aantal referrals en 25 euro accountsaldo. Jammer dat ze niet mee willen werken aan een fout die waarschijnlijk in hun eigen systeem zit.
Wat mij betreft mogen ze die hele EditPin afschaffen, het is een waardeloos systeem.
GeldExchange bedankt  |
En de discussie zet zich voort op een ander form |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
|