Geld verdienen   Overzicht beste spaarprogramma's   Korting  

Forum over geld verdienen met internet

Forum index -> Overige berichten -> Deze 14-jarige jongen verdient online € 200 - € 300 per dag
Plaats nieuw bericht  Plaats Reactie
Deze 14-jarige jongen verdient online € 200 - € 300 per dag
Geplaatst: Vr 11 Aug 2006, 22:04
enilno

Hallo iedereen,

Ik kwam gisteravond een website tegen met een wel heel merkwaardige titel:

"Wie wil er weten hoe een 14-jarige kerel zonder enige internet-ervaring en zonder eigen product nu online € 200 - € 300 per dag VERDIENT?"

Ik heb het hele artikel gelezen, en het klonk zeer betrouwbaar. Deze jongen beveelt op zijn website een cursus aan van "The Rich Jerk" die hem van een rookie tot een online GURU heeft gemaakt. Op het begin was ik nogal sceptisch, maar ik bedacht: ik heb toch niets te verliezen. Dus kocht ik het ebook.

Het kostte me slechts $ 49,50 (oftewel € 39) en ik moet eerlijk zeggen: Die investering heb ik er nu (binnen 1 dag) al uit!

Het ebook is kort EN krachtig: DIT moet je doen en dan verdien je DIT.
Dus ik heb met behulp van het ebook in een halve dag een website gebouwd waarmee ik ondertussen € 63,72 heb verdiend (!). Shocked Surprised Very Happy

Als ik, een volkomen nieuweling in de wereld van websites, met dit ebook binnen een HALVE dag een website online kan zetten om er vervolgens zonder moeite € 63,72 mee te verdienen, MOET dit boek wel een schatkist zijn!

Ik kan niet wachten tot morgen! Dan ga ik weer meer verdienen zonder er echt moeite voor te doen. Ik word nog eens rijk! Very Happy

Dit mσιst ik even met jullie delen. Oja, de website van die jongen is: www.onlinereviews.nl.

Groet,

"Enilno"
Geplaatst: Vr 11 Aug 2006, 23:21
Wilde Spriet

Ook welkom Cool
Re: Deze 14-jarige jongen verdient online € 200 - € 300 per
Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 07:37
jeroenedig

enilno schreef:
Hallo iedereen,

Ik kwam gisteravond een website tegen met een wel heel merkwaardige titel:

"Wie wil er weten hoe een 14-jarige kerel zonder enige internet-ervaring en zonder eigen product nu online € 200 - € 300 per dag VERDIENT?"

Ik heb het hele artikel gelezen, en het klonk zeer betrouwbaar. Deze jongen beveelt op zijn website een cursus aan van "The Rich Jerk" die hem van een rookie tot een online GURU heeft gemaakt. Op het begin was ik nogal sceptisch, maar ik bedacht: ik heb toch niets te verliezen. Dus kocht ik het ebook.

Het kostte me slechts $ 49,50 (oftewel € 39) en ik moet eerlijk zeggen: Die investering heb ik er nu (binnen 1 dag) al uit!

Het ebook is kort EN krachtig: DIT moet je doen en dan verdien je DIT.
Dus ik heb met behulp van het ebook in een halve dag een website gebouwd waarmee ik ondertussen € 63,72 heb verdiend (!). Shocked Surprised Very Happy

Als ik, een volkomen nieuweling in de wereld van websites, met dit ebook binnen een HALVE dag een website online kan zetten om er vervolgens zonder moeite € 63,72 mee te verdienen, MOET dit boek wel een schatkist zijn!

Ik kan niet wachten tot morgen! Dan ga ik weer meer verdienen zonder er echt moeite voor te doen. Ik word nog eens rijk! Very Happy

Dit mσιst ik even met jullie delen. Oja, de website van die jongen is: www.onlinereviews.nl.

Groet,

"Enilno"

Prachtig bericht! Erg als ik er niet in trap? Verder success, denk alleen dat dit het enige bericht is wat je ooit zal posten Wink Ben benieuwd

Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 10:44
Wilde Spriet

Hoe kom je erbij Jeroen? Ik ben daar ook miljonair geworden en dat binnen 2 weken.

Stom van mij, het had ook binnen 2 dagen gekund Razz
Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 15:57
jeroenedig

Wilde Spriet schreef:
Hoe kom je erbij Jeroen? Ik ben daar ook miljonair geworden en dat binnen 2 weken.

Stom van mij, het had ook binnen 2 dagen gekund Razz

Dan heb je iets niet goed gedaan Spriet. Ik heb het binnen 1 dag gedaan, maar sorry ik moet gaan ik ga even een rondje varen op mijn jacht.

Toedels

Geplaatst: Ma 14 Aug 2006, 18:39
Wilde Spriet

Hahaha, dat zou ik ook, maar mijn tuinman heeft mijn programma ook gevolgd en is vertrokken met de noorderzon en mijn splinternieuwe Ferrari.

Crisis hier Crying or Very sad