| Het belangrijkste aan een nieuw spaarprogramma is? |
| Persoonlijke reacties zonder bots of standaard mailtjes |
|
12% |
[ 1 ] |
| Hoge uitbetalingen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sparen zonder al te veel inspanning |
|
37% |
[ 3 ] |
| Betrouwbaarheid |
|
50% |
[ 4 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 8 |
|
| Geplaatst: Ma 18 Sep 2006, 01:19 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 18-9-2006 |
| Berichten: 12 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Oftewel: ReLexed Advertising System...
Zelf heb ik een groot aantal spaarsystemen geprobeerd maar begon me te ergeren aan de kleine bedragen die k kon verdienen. Toen ben ik zelf een module gaan ontwikkelen en die is inmiddels klaar.
Per dag kun je tussen de €14.40 €34.56 verdienen door puzzelstukjes te verhuren. Deze kunnen al gehuurd worden door de bezoekers van je website, vanaf €1.50. Daarvan krijg jij een bepaald bedrag op je account. Aangezien er al uitbetaling plaatsvindt vanaf €25,- kun je dat in 2 dagen bij elkaar geraapt hebben als drukke website zijnde. Heb je een iets minder drukke website dan doe je voor het gemak even zo:
aantal stukjes dat je denkt te verhuren per dag X 0.40 X 365 (= minimaal)
er zijn nog 3 andere tarieven waarbij je meer verdient per puzzelstuk.
Ik hoop dat er mensen zijn die willen helpen met het opzetten van het nieuwe project door het te testen. Uiteraard krijg je het verdiende bedrag netjes uitbetaald! Bovendien maak je kans op een iPod Nano.
nieuwsgierig? www.relexed.nl
(vanaf 23 September heeft ReLexed een KVK nummer) |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Ma 18 Sep 2006, 08:44 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
| Geregistreerd op: 24-10-2005 |
| Berichten: 690 |
| Woonplaats: Buitenpost |
|
|
 |
 |
 |
|
Betrouwbaarheid is heel belangrijk, ik heb teveel spaarpeogramma's kapot zien gaan.
Op zich niet zo erg, als ze het maar melden. De meeste blijven doormailen en geld ontvangen. Ze betalen hun leden niet en halen dan plots de site offline.
Veel succes en als je naamsbekendheid wilt hebben dan wil ik hem wel eens mailen of een banner voor je plaatsen. |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Ma 18 Sep 2006, 11:11 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Inderdaad....zelf heb ik betrouwbaarheid erg hoog in het vaandel staan.
Uitbetalingen zullen gewoon plaatsvinden aangezien het betaalde SMS-bedrag automatisch gereserveerd wordt voor de website-eigenaar.
Top dat je mee wilt helpen met promoten. Helaas heb ik (nog) geen banner. Mijn tip is om de module (bepaal zelf de grote ervan) op de site te plaatsen. Zo verdien je er nog geld mee ook, en kun je mensen er kennis mee laten maken.
Op www.relexedradio.nl zie je een voorbeeld. Deze is al iets kleiner dan die op ReLexed.nl maar deze week komen er nog 2 varianten waarbij je alleen de 3 bovenste horizontale of de 3 linker verticale vlakjes kunt plaatsen. Dit voor de mensen met weinig ruimte op hun site. Misschien is dat iets?
Mocht je je eigen spaarprogramma/site willen promoten op relexed.nl dan zal ik deze niet verwijderen
Goede werkweek gewenst!
Lex
ps: ik wilde nog even snel tussendoor zeggen dat ik het een leuk forum vind. Erg nuttig en kan veel mensen helpen denk ik! |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Wo 20 Sep 2006, 09:02 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb je site een paar dagen gevolgd en zie niet veel puzzelstukjes ingevuld.
Wordt het niet eens tijd voor wat promotie? |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Wo 20 Sep 2006, 11:55 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Wilde Spriet schreef: |
Ik heb je site een paar dagen gevolgd en zie niet veel puzzelstukjes ingevuld.
Wordt het niet eens tijd voor wat promotie? |
Absoluut. De bezoekersaantallen van mijn eigen site zijn nog niet zo denderend dat ik iedere dag een puzzel vol heb zitten. Dit heeft denk ik ook te maken met het feit dat we pas deze week begonnen zijn.
Promotie is erg belangrijk als beginnend spaarprogramma. Daar ben ik dan ook druk mee bezig. Op die manier ben ik ook op deze site terecht gekomen. Ik hoop ook een aantal bezoekers van deze site te kunnen motiveren om het systeem eens te proberen.
Dus mocht je een site hebben met leuke bezoekersaantallen en wil je graag iets bijverdienen? Meld je dan aan via www.ReLexed.nl
Iets voor jou Wilde Spriet?
UPDATE 14.22 : zo te zien nét 'n Puzzelstuk verhuurd +vandaag 'n nieuwe site aangemeld... |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Wo 20 Sep 2006, 14:52 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik zal de link eens plaatsen en kijken wat de reacties zijn.
Morgen om deze tijd heb je heel veel hits gehad en ik hoop voor je dat je er iets aan hebt.  |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 20 Sep 2006, 23:38 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Wilde Spriet schreef: |
Ik zal de link eens plaatsen en kijken wat de reacties zijn.
Morgen om deze tijd heb je heel veel hits gehad en ik hoop voor je dat je er iets aan hebt.  |
Spannend....ben benieuwd!
Zijn er verder ook nog andere bezoekers van dit forum, behalve jij en ik?? ben ook wel benieuwd naar hun reacties/vragen/opmerkingen enz. enz.... |
|
|
|
|
| Geplaatst: Do 21 Sep 2006, 11:43 |
|
|
| gamenlinks |
|
|
| |
| Geregistreerd op: 12-6-2005 |
| Berichten: 101 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb ook gekozen voor betrouwbaarheid! ik bedoel hiermee of de eigenaar betrouwbaar is en eerlijk is en keurig uitbetaald!
In het verleden ben ik al vaak met programma belazerd van programma's die niet betalen gingen! |
|
|
|
|
| Geplaatst: Do 21 Sep 2006, 11:55 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| gamenlinks schreef: |
Ik heb ook gekozen voor betrouwbaarheid! ik bedoel hiermee of de eigenaar betrouwbaar is en eerlijk is en keurig uitbetaald!
In het verleden ben ik al vaak met programma belazerd van programma's die niet betalen gingen! |
Don't worry. Ik heb alles zelf in de hand en aangezien ik betrouwbaarheid ook heel belangrijk vind wordt het gewoon uitbetaald. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Wo 27 Sep 2006, 21:25 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
| Geregistreerd op: 13-12-2004 |
| Berichten: 355 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
ik heb ook gekozen voor betrouwbaarheid,
dit is heel belangerijk voor de leden die lid worden en ook kunnen vertrouwen dat je het geld dat je verdient ook krijgt,
heb zelf ook een homesite,maar kijk het me nog even aan,
maar opzich is het idee wel goed en met de manier waarop met de betaling via mobiel is ook handig,
nou ik wens je suc6  |
|
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Do 28 Sep 2006, 02:02 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| chrianou schreef: |
ik heb ook gekozen voor betrouwbaarheid,
dit is heel belangerijk voor de leden die lid worden en ook kunnen vertrouwen dat je het geld dat je verdient ook krijgt,
heb zelf ook een homesite,maar kijk het me nog even aan,
maar opzich is het idee wel goed en met de manier waarop met de betaling via mobiel is ook handig,
nou ik wens je suc6  |
Betrouwbaarheid staat dan ook op nummer 1. Zelf kijk ik ook eerst de kat uit de boom dus ik snap je heel goed.
Aangezien de betaling en ook de verdeling van de omzet automatisch gaat en in 1x geregeld wordt, hoeft men niet bang te zijn dat ze hun geld niet krijgen. Het geld wordt vanaf het moment dat een puzzelstuk gehuurd wordt, als opzij gezet voor de website-eigenaar.... Geen risico's dus.
Mocht je het nog niet helemaal aandruven, of heb je nog vragen, dan hoor ik het graag van je!
Lex |
|
_________________ -----------------------------------
wee wee wee . relexed . en el
----------------------------------- |
|
|
|
 |
|
 |
| Geplaatst: Vr 29 Sep 2006, 07:44 |
|
|
| chrianou |
| Moderator |
 |
| |
| Geregistreerd op: 13-12-2004 |
| Berichten: 355 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
| Geplaatst: Ma 13 Nov 2006, 14:54 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |
|
|
 |
 |
 |
|
| We zijn bijna 2 maanden verder, kun je zeggen hoe het gaat en of het werkt Lex? |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 17 Nov 2006, 12:09 |
|
|
| ReLexed |
|
|
| |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ja dat wil ik wel.
De eerste maand liep het wel redelijk eigenlijk. Ruim 80 advertenties/berichten zijn geplaatst op een puzzel.
De bezoekersaantallen op de site waren hoger dan verwacht (ongeveer 4000 die maand)
Inmiddels zijn we bezig om het systeem nog wat te verbeteren. Wat er precies gaat gebeuren kan ik hier nog niet plaatsen, maar dat is de reden dat er op dit moment even weinig gebeurt aan promotie e.d.
Aangezien het nog beter moet vanwege tegenvallende resultaten in de 2e maand willen we nog het een en ander aanpassen. |
|
|
|
|
| Geplaatst: Vr 17 Nov 2006, 14:17 |
|
|
| Wilde Spriet |
|
 |
| |